۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85047881
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند معرفی شد

۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85047881
مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند معرفی شد

آبادان - ایرنا - علی زارعی در حکمی از سوی وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند معرفی شد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا مراسم معرفی و تکریم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند با حضور حجت‌الله عبدالملکی رییس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، برگزار شد.

در حکم سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی به مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند آمده است: با عنایت به پیشنهاد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی و تایید رئیس جمهور، به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی اروند منصوب می‌شوید.

در بخشی دیگری از این حکم آمده است: انتظار می‌رود ضمن هماهنگی هماهنگی با دبیرخانه شورای عالی و با التزام به تعهد نامه مدیران دولت مردمی نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله اقدام مقتضی معمول دارید.

به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسم تودیع و معرفی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند حجت‌الله عبدالملکی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، معاون امور عمرانی استانداری خوزستان، فرمانداران و امامان جمعه آبادان و خرمشهر و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند.

علی زارعی از خرداد ۹۵ تا آذر ۹۷ مدیرمنطقه جنوب شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) بود و بعد از آن مدیرعامل جدید شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) شد.

محمدرضا اسکندری در مهرماه ۱۴۰۰ به عنوان مدیر عامل منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است.

این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha