کمک ۲۰ میلیارد ریالی نیکوکار تربت‌حیدریه در روز احسان و نیکی

تربت‌حیدریه - ایرنا - "مهدی مروج‌ تربتی" نیکوکار و عضو بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت حیدریه به مناسبت ۱۴ اسفندماه، روز احسان و نیکوکاری بیش از ۲۰ میلیارد ریال به موسسات خیریه و افراد نیازمند همشهری و هم‌استانی‌ خود کمک کرد.

مسوول روابط عمومی بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه روز یکشنبه با بیان مطلب فوق در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ۱۶ میلیارد ریال از کمک خیر نیک اندیش تربتی عضو این بنیاد، به موسسه خیریه توانبخشی دختران بی‌سرپرست و کم‌توان ذهنی همدم فتـح‌المـبین مشهد تعلق گرفته است.

آرزو علومی بایگی افزود: در قالب کمک این نیکوکار تربتی، سه میلیارد ریال به موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خراسان رضوی، ۵۰۰ میلیون ریال به مرکز جامع درمان و توانبخشی بیماران اعصاب و روان رضویه توس مشهد و همچنین ۵۵۰ میلیون ریال برای خرید لباس و کفش عید دانش‌آموزان محروم تربت‌حیدریه به مجمع خیران مدرسه ساز این شهرستان اهدا شد.

کمک ۲۰ میلیارد ریالی نیکوکار تربت‌حیدریه در روز احسان و نیکی

وی اظهار کرد: همچنین در هفته گذشته وی در راستای حمایت‌ از ورزشکاران به ۲۰ نفر از دختران والیبالیست تربت‌حیدریه که در مسابقه سری A لیگ کشوری مقام سوم تیمی را کسب کرده بودند، به هر کدامشان مبلغ یک میلیون تومان اهدا کرد.

بر اساس آخرین ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که شهریور امسال اعلام شد بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه در بین دانشگاه‌های سطح سه، رتبه نخست و در بین مجموع دانشگاه‌های سطوح یک و ۲ و سه، رتبه پنجم کشور را کسب کرده است.

تربت حیدریه در فاصله ۱۶۸ کیلومتری مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha