نیکوکار اهل تربت‌حیدریه ۱۷ میلیارد ریال به موسسات خیریه کمک کرد

تربت حیدریه - ایرنا - دبیر بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: خیر نیک اندیش «مهدی مروج تربتی» به مناسبت روز احسان و نیکوکاری ۱۷ میلیارد ریال به حوزه سلامت و موسسات خیریه استان خراسان رضوی کمک کرد.

آرزو علومی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خَیر به مناسبت ۱۴ اسفند روز احسان، مهرورزی و نیکوکاری مبلغ پنج میلیارد ریال به انجمن حمایت از بیماران سرطانی بیمارستان عباس ناظران مشهد و چهار میلیارد ریال برای خرید دستگاه تشخیص و غربالگری زود هنگام سرطان در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد و سه میلیارد ریال به موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خراسان رضوی اختصاص داد.

وی ادامه داد: همچنین یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای میزبانان خورشید وابسته به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بابت حمایت از بیماران صعب‌العلاج اهدا کرد.

دبیر بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه اضافه کرد: بخش دیگری از مجموع مبلغ کمک شده به دانش‌آموزان مدارس مفتح و عسکریه تبادکان مشهد، موسسه خیریه و مرکز توانبخشی معلولان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست امام سجاد (ع) تربت‌حیدریه، خرید لباس و کفش عید دانش‌آموزان مستعد کم برخوردار تربت‌حیدریه، مجمع خیران مدرسه ساز این شهرستان و دانش‌آموزان دبستان ابتدایی رهروان زهرا (س) تربت‌حیدریه اختصاص یافته است.

علومی اظهار کرد: با توجه به اهداف تعریف شده در اساسنامه بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه برای بهره‌گیری از توانمندی مادی و معنوی خیران و تشویق و ترغیب نیکوکاران و نیک اندیشان در راستای تقویت، فرهنگ سازی و نهادینه سازی کار خیر این اقدام از طریق بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه انجام شده‌ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha