۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85048140
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۸۴ خانوار مددجوی البرزی صاحب سرپناه شدند

۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85048140
۶۸۴ خانوار مددجوی البرزی صاحب سرپناه شدند

کرج - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز اعلام کرد: ۶۸۴ خانوار مددجوی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون با حمایت این نهاد و خیرین صاحب سرپناه شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد محمدی فرد روز یکشنبه در نشست تشریح فعالیت های سال جاری کمیته امداد البرز گفت : امسال ۴۸ میلیارد و ۵۷۱ میلیون تومان صرف خرید ، احداث، و تعمیر ۶۸۴ واحد مسکونی برای این خانوارها شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است افزود: این نهاد خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی فرد با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود، یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۴۰۰مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان ، تماس با شماره تلفن ۳۲۸۱۱۴۷۰ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha