چرا  رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد به تعویق افتاد؟

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص تعویق رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جام شاهد گفت: این پیکارها در زمان مناسب برگزار خواهد شد.

محمد ابراهیم امامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌های جام بین‌المللی شاهد که قرار بود ۱۷ تا ۱۹ اسفند ماه در بندر ماهشهر برگزار شود با نظر کادر فنی و مسئولین فدراسیون کشتی به زمان دیگری موکول شد، هر چند میزبان این مسابقات از جمله هیئت کشتی استان خوزستان، ماهشهر و همچنین دیگر مسئولان استانی و شهری تدارک بسیار خوبی برای برگزاری این مسابقات داشتند، اما بنا به مسائل فنی این مسابقات به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین دلایل تعویق مسابقات می‌توان به این نکته اشاره کرد که ما به دنبال حضور تیم‌های مطرح در این جام بین‌المللی بودیم که با توجه با زحمات و هزینه‌های میزبان، برگزاری این رقابت‌ها بتواند آورده خوبی به همراه داشته باشد. برای مثال کشورهایی را که ما دعوت کرده‌ایم از جمله ارمنستان، گرجستان و ... اعلام کردند به دلیل اینکه تاکنون مسابقات انتخابی کشوری خود را در این رده سنی برگزار نکرده‌اند، شناخت فنی کامل نسبت به نفرات خودشان برای اعزام یک تیم خوب به این مسابقات را پیدا نکرده‌اند، بنابراین مسئولان فدارسیون و کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که با این وضعیت موجود و برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم در رده سنی جوانان، بهتر است این مسابقات به زمانی دیگری موکول گردد.

طبق تصمیم گرفته شده این رقابت‌ها به بعد از ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۲ موکول شد و به زودی با هماهنگی کادر فنی و میزبان مسابقات تاریخ دقیق برگزاری این مسابقات (درهمان محل) مشخص و اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha