۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85048492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ستاره پرتغالی برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه دست به کار شد+ فیلم

تهران- ایرنا- فوق ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان در حمایت از مردم زلزله‌زده ترکیه و سوریه، بسته کمک‌های بهداشتی و غذایی به آنکارا و دمشق ارسال کرد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، نشریه دیلی‌میل انگلیس در گزارشی نوشت که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر هزینه خرید چادر، بسته‌های مواد غذایی، بالشت و رختخواب،، غذای کودک، شیر و لوازم بهداشتی را برای ارسال به مناطق زلزله‌زده ترکیه و سوریه تقبل کرده است.

انتظار می‌رود این اقدام رونالدو، سایر چهره‌های ورزشی را برای پیروی از وی در هفته‌های آتی ترغیب کند.

تصاویر ویدئویی منتشرشده در فضای مجازی در روز جمعه، رونالدو را در حال خوش‌وبش با کودکی سوری نشان می‌دهد که آرزویش دیدار با ستاره اسبق رئال مادرید بوده است. این نخستین باری نیست که رونالدو در امور خیریه شرکت می‌کند.

دیلی‌میل پیش‌تر گزارش داده بود که رونالدو برای پرداخت هزینه جراحی مغز یک کودک ۸۳هزار دلار پرداخت کرده و در گزارشی دیگر از کمک ۱۶۵هزار دلاری وی به یک موسسه درمان سرطان در زادگاهش خبر داده بود.

مرد پرتغالی که پیش‌تر در کسوت سفیر صندوق نجات کودکان، صندوق کودکان سازمان ملل متحد و ورلد ویژن نقش‌آفرینی داشته، در اوج همه‌گیری کرونا یک میلیون پوند به بیمارستان‌های پرتغال اهدا کرد.

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، دو زلزله ۷.۷ و ۷.۶ ریشتری ششم فوریه که ۱۱ استان ترکیه و بخش‌هایی از سوریه را لرزاند، تاکنون بیش از ۵۰ هزار قربانی برجای گذاشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha