دانش‌آموزان مدرسه امام خمینی (ره) بوکان علایم سرماخوردگی داشتند
عکس ارشیوی است

مهاباد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: علت ناراحتی تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان شبانه‌روزی پسرانه امام خمینی (ره) این شهرستان مسمومیت نبوده بلکه آنان علایم سرماخوردگی داشتند.

یوسف مرادی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز تعدادی از دانش آموزان مقطع متوسطه اول دبیرستان شبانه روزی امام خمینی (ره) این شهرستان، اعلام کردند که دچار ناراحتی و گرفتگی صدا هستند.

وی اضافه کرد: پس اعلام این موضوع یک تیم پزشکی شامل پزشک و پرستار به این مدرسه اعزام شد و تعدادی از دانش آموزان این مدرسه شبانه روزی را معاینه کردند و در بررسی ها مشخص شد تعدادی از آنان دچار سرماخوردگی هستند.

مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: دانش آموزان بیمار پس از معاینه و ویزیت توسط پزشکی، به همراه یکی از والدین آنان مرخص شدند و برای چند نفر از آنان که نیاز به مداوا فوری داشتند در خوابگاه تزریق و سرم تراپی انجام شد.

وی افزود: در بررسی نهایی و معاینه دانش اموزان این مدرسه شبانه روزی هفت دانش آموز که علایم سرماخوردگی آنها شدیدتر بود به منظور استراحت در منزل ترخیص شدند و آموزش سایر دانش آموزان طبق برنامه و روال عادی مدرسه انجام می شود.

مرادی از والدین دانش آموزان این شهرستان خواست شایعات کانال های معاند در مورد مسمومیت دانش آموزان باور نکنند و اطلاعات و اخبار دقیق در این زمینه را از خبرگزاری های رسمی دنبال کنند.

دبیرستان شبانه روز امام خمینی (ره) بوکان دارای ۱۲۰ دانش آموز مقطع متوسطه اول است که بیشتر این دانش آموزان اهل روستاهای اطراف بوکان هستند.

تعدادی از کانال های وابسته به گروهک های وابسته به معاند مدعی شده بودند که امروز تعدادی از دانش اموزان مدرسه شبانه روزی امام خمینی (ره) بوکان دچار مسمومیت شده بودند.

شهرستان بوکان دارای بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت دانش‌آموز است که از این تعداد بیش از هشت هزار دانش‌آموز مناطق روستایی و بیش از ۳۵ هزار دانش‌آموز دیگر در مناطق شهری تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha