۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۲۹
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 85048638
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ماتا: جدال با گل‌گهر بازی قهرمانی است/ برخی سعی کردند به استقلال نفوذ کنند

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه فردا آخرین دیداری است که ساپینتو را روی نیمکت نخواهیم داشت، گفت: جدال با گل‌گهر به نوعی بازی قهرمانی است و برای کسب سه امتیاز آن می‌جنگیم.

به گزارش ایرنا، روی ماتا روز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: مثل همیشه بازی سختی داریم و باید با تیمی مصاف دهیم که بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد و فوتبال را زیبا بازی می‌کند.

وی افزود: گل‌گهر هم مثل ما برای سه امتیاز و قهرمانی تلاش می‌کند و با آمادگی کامل روبه‌روی استقلال در زمین صف‌آرایی می‌کند. استقلال نیز در بهترین شرایط به مصاف حریف خود می‌رود.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: در بازی گذشته خود فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم اما آنها را تبدیل به گل نکردیم. دیدار فردا یک جور بازی قهرمانی است و برای سه امتیاز می‌جنگیم.

ماتا: جدال با گل‌گهر بازی قهرمانی است/ برخی سعی کردند به استقلال نفوذ کنند

ماتا تصریح کرد: فردا آخرین بازی است که سرمربی‌مان را روی نیمکت نخواهیم داشت و امیدوارم دیگر این اتفاقات تکرار نشود و اجازه بدهند کار خودمان را انجام دهیم.

وی درباره اینکه آیا ساپینتو از سجاد شهباززاده به خاطر از دست دادن فرصت صددرصد گلزنی مقابل نساجی عصبانی است؟ گفت: چیزی در این باره نشنیده‌ام و در فوتبال این اتفاقات طبیعی است. مشکل فقط یک بازیکن نبود، فوتبال همین است و برخی وقت‌ها توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود.

مربی استقلال اعلام کرد: اگر خلق موقعیت نمی‌کردیم مشکل بود. استقلال ۱۳ امتیاز در لیگ از دست داده است و اینها به خاطر اتفاقاتی بوده که دوست نداریم در این باره حرف بزنیم.

ماتا: جدال با گل‌گهر بازی قهرمانی است/ برخی سعی کردند به استقلال نفوذ کنند

ماتا تاکید کرد: شرایط سعید مهری و آرش رضاوند که برای استقلال خیلی خوب بازی می‌کنند شگفت‌انگیز نیست. این دو بازیکن باکیفیت هستند مثل بازیکنان دیگرمان، این برای ما اصلاً سورپرایز نیست.

وی درباره اینکه گفته می‌شود استقلال نبرد مدعیان را نتوانسته ببرد، گفت: این طور نیست، فقط بازی با تراکتور متفاوت بوده و بقیه دیدارها نزدیک بود. در بازی با پرسپولیس در دقیقه ۹۲ گل خوردیم که نمی‌توانستیم کاری انجام بدهیم، در بیرون از خانه گل گهر را بردیم.

مربی استقلال گفت: در برخی از بازی‌ها که ساپینتو نبود، برنده شدیم اما او پازل اصلی و رهبر تیم است. اسنقلال مثل یک خانواده است، برخی‌ها سعی کردند به تیم ما نفوذ کنند اما ما خانواده‌ای هستیم که اجازه نمی‌دهیم.

دیدار حساس تیم‌های استقلال و گل‌گهر از ساعت ۱۶:۴۵ فردا دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha