۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85049523
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ تیم بازرسی، بازار گیلان را نظارت می کنند

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85049523
۷۰ تیم بازرسی، بازار گیلان را نظارت می کنند

رشت - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آغاز فعالیت ۷۰ تیم نظارت و بازرسی بر بازار گیلان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۰ تیم در مرکز استان و ۳۰ تیم در سطح شهرستان‌های استان فعال شده اند.

تیمور پورحیدری روز دوشنبه در تشریح اجرای اولین طرح تشدید نظارتی نوروزی گیلان در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای این مانور ۳۶۱ حلقه لاستیک انواع خودروهای سبک و نیمه سنگین احتکار شده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در یک منزل مسکونی در رشت کشف شد.

وی تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بسیج نیروهای انسانی مبارزه با گرانفروشی و احتکار با هرگونه تخلف و کم فروشی برخورد می‌کند.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از احتکار، اختفاء و گرانفروشی کالاهای اساسی در سطح عمده و خرده اعلام و اضافه کرد: از مردم فهیم استان تقاضا داریم با هوشیاری کامل موارد احتکار اختفاء و گرانفروشی و یا هر گونه تخلف را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ این اداره کل و یا شماره تلفن ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی که به صورت شبانه روزی فعال می باشند، گزارش کنند تا سیطره نظارتی این سازمان گسترش یابد.

پورحیدری از بازاریان و کسبه متدین استان گیلان خواست: اجناس خود را با نهایت مساعدت و با تخفیف ویژه جهت رونق اقتصادی در ایام عید به مردم و گردشگران عرضه کنند.

در استان گیلان ۱۳۰ هزار واحد صنفی دارای مجوز فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha