طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در هرمزگان آغاز شد

بندرعباس - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از امروز ۱۵ اسفندماه در این استان آغاز شد.

ه گزارش ایرنا، عبدالرضا پیروی منش روز دوشنبه در حاشیه آغاز بکار این طرح در جمع خبرنگاران افزود: این طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت، تعزیرات حکومتی، ادارات و نهادهای متولی تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت باتوجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان ۱۰۰ بازرس در قالب گشت منطقه‌ای بر تامین، توزیع و قیمت کالا و خدمات نظارت دارند.

این مسوول اظهار کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه می‌تواند اثرگذاری مطلوب‌تری داشته باشد که در این راستا گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی با حضور کارشناسان تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و بازرسان اتاق اصناف به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و جلوگیری از تخلفات احتمالی به صورت مستمر برگزار می‌شود.

پیروی منش ادامه داد: در این مدت اجرای طرح ویژه نوروز در حوزه خدمات نیز مراکز و دفاتر شرکت‌های مسافرتی زمینی، هوایی و دفاتر فروش آن ها، حمل ونقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها، رستوران های بین شهری تعمیرگاه های خودرو و خشکشویی و قالیشویی نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره بار، آجیل و خشکبار، عرضه کننده های لباس و پوشاک و همچنین فروشگاه های زنجیره ای نیز مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند گرفت.

وی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف صنفی گرانفروشی، درج نکردن قیمت، نداشتن صدور فاکتور، کم‌فروشی و احتکار را به سامانه تلفنی ۱۲۴ این سازمان اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha