۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۰۵
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85049866
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اولیای دانش آموزان زنجانی برای مشارکت در شناسایی مخربان امنیت اعلام آمادگی کردند

زنجان - ایرنا - تعدادی از اولیا و خانواده‌های دانش آموزان زنجانی روز دوشنبه با حضور در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان برای مشارکت در شناسایی مخربان امنیت جامعه و مدارس اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شماری از خانواده‌های دانش آموزان زنجانی امروز مقابل اداره کل آموزش و پرورش حضور یافته و خواستار برخورد جدی دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی با مسببان و عاملان این ناآرامی‌ها شدند و حتی برای مشارکت در امر شناسایی توطئه گران و مخربان امنیت جامعه اعلام آمادگی کردند.
یکی از والدین دانش آموزان در این تجمع به خبرنگار ایرنا گفت: ناآرامی‌های اخیر کار دشمنان نظام و ملت ایران و با برنامه ریزی و هدفمند است.
حسن اکبری اضافه کرد: توطئه گران و دشمنان با این اقدامات به دنبال تخریب امنیت جامعه و برهم زدن نظم و آرامش فضای تحصیل دانش آموزان هستند و باید با قاطعیت تمام جلوی آنها را گرفت.
وی گفت: تاکید امروز مقام معظم رهبری مبنی بر شناسایی دلایل این موضوع و برخورد عبرت آموز با خاطیان حجت را بر همه مسوولان تمام کرد و باید اقدام قاطعانه در این زمینه داشته باشند.
یکی دیگر از این والدین گفت: ما خواهان برخورد دستگاه قضا با مسببان و عوامل این ناآرامی ها هستیم و قطعا در صورت نیاز در این امر مشارکت خواهیم کرد.
حسن حیدری افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، سلامت دانش آموزان خط قرمز و اولویت اصلی است و در این زمینه نباید با هیچ کس مماشات صورت گیرد.
وی گفت: خوشبختانه بررسی های دانشگاه علوم پزشکی نشان می دهد هیچگونه مورد نگران کننده ای که سلامت دانش آموزان را تهدید کند، تاکنون مشاهده نشده و همین موضوع خط بطلانی بر القائات و دسیسه‌های دشمنان است.
طی روزهای گذشته، تعدادی از دانش‌آموزان مدارس استان دچار مسمومیت‌هایی شده بودند که تعدادی از آنها برای احتیاط و جلوگیری از هرگونه مساله ای در مراکز درمانی بستری شدند که بنا بر تشخیص پزشکان همه آنان ترخیص شده اند.
مسوولان ارشد استان نیز پیش از این تاکید کرده بودند که خوشبختانه تمامی بررسی ها در حوزه های مختلف مساله نگران کننده ای را نشان نمی دهد و از این جهت خانواده ها اضطرابی نداشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha