۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85050031
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۰۵ پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان‌شمالی دایر شد

۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85050031
۲۰۵ پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان‌شمالی دایر شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۲۰۵ پایگاه جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید برای جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح استان دایر شد.

مجید الهی راد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد پایگاه از امروز (۱۷ اسفندماه) تا پایان سال سال جاری در میادین تمامی شهرستان های استان، مدارس منتخب و مراکز نیکوکاری بمنظور جمع آوری کمک‌های انساندوستانه خیران دایر است.

وی افزود: در مجموع ۲۰۵ پایگاه جشن نیکوکاری که از این تعداد ۵۰ مدرسه منتخب، ۱۴۳ مرکز نیکوکاری و مابقی در میادین شهرهای استان دایر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: همچنین کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا شماره‌ کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ پل های ارتباطی برای دریافت کمک های مردمی است.

الهی راد تصریح کرد: امسال جمع آوری کمک های مردمی در راستای جشن نیکوکاری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است .

وی افزود: سال گذشته به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

در مجموع ۵۳ هزار و ۲۸۹ خانوار با جمعیت ۱۰۶ هزار و ۲۶۲ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند که از این تعداد ۲۶ هزار و ۷۲۱ مرد و مابقی زن هستند.

همچنین این نهاد حمایتی ۲ هزار و ۸۷۳ یتیم، سه هزار ۱۸۷ فرزندان محسنین، ۶۷ هزار و ۵۰ زن سرپرست خانوار و یک هزار و ۵۱۰ بیمار زمین گیر را زیر پوشش دارد.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری در شمال شرق کشور واقع است که نیمی از جمعیت آن در روستاها ساکن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha