۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85050152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مراسم روزشمار ۲۰۰ روز مانده به بازی‌های آسیایی در چین + ویدئو

تهران- ایرنا- مراسم شمارش معکوس ۲۰۰ روز مانده تا آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو با شعار «بازی‌های آسیایی ما، رویداد بزرگ ما، مهمانی ما» در دهکده بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، در فاصله ۲۰۰ روز مانده تا آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو، ستاد برگزاری بازی‌های با انتشار ویدیوئی به معرفی شهرها و سالن‌های میزبان مسابقات پرداخت و نوشت: «همه مکان‌های برگزاری مسابقات، برای بازی‌های هانگژو۲۰۲۲ آماده است.»

به همین منظور سایت Inside the games نیز با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در ۴۰ رشته ورزشی در تاریخ اول مهرماه ۱۴۰۲ و بعد از یک‌سال وقفه در برگزاری مسابقات به دلیل شیوع کرونا، از برگزاری مراسم شمارش معکوس ۲۰۰ روز مانده تا بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.

این مراسم با شعار «بازی‌های آسیایی ما، رویداد بزرگ ما، مهمانی ما» در دهکده بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود و علاوه بر آن شبیه‌سازی رقابت‌ها با هدف آشنایی مردم با شرایط میزبانی بازی‌ها و قرار گرفتن آن‌ها با حال و هوای رقابت‌ها نیز در سطح شهر هانگژو صورت انجام می‌شود.

ویدئوی منتشر شده ستاد برگزاری بازی‌ها به مناسبت روزشمار ۲۰۰ روز مانده به آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو را در زیر مشاهده می‌کنید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha