تیراندازان در رقابت ملی لامرد، گلوله‌ها را به هدف زدند

شیراز-ایرنا- مسابقات تیراندازی با تفنگ گلوله زنی کشور به میزبانی شهرستان لامرد در جنوب استان فارس برگزار شد و تیراندازان شرکت کننده گلوله ها را به هدف زدند.

مسئول کمیته برگزاری این مسابقات سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود:‌ دراین پیکار ها ۱۸۳ تیرانداز از سراسر کشور به میزبانی شهرستان لامرد استان فارس در منطقه تنگ ترمان قلعه علیگنا حیدری در ۲ بخش تفنگ با دوربین و بدون دوربین در مسافت ۴۰۰ و ۵۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند.

تفنگ بدون دوربین
حمیدرضا حسینی ادامه داد: در بخش تفنگ گلوله زنی بدون دوربین، محمد حسن پور از بوشهر بر سکوی قهرمانی ایستاد، عقیل غلامی و رضا تاج امیری هر ۲ از فارس به ترتیب دوم و سوم شدند، کیوان کرم پور از کهگیلویه و بویر احمد و مسلم افسرده از فارس هم در جایگاه چهارم و پنجم ایستادند.

تیراندازان در رقابت ملی لامرد، گلوله‌ها را به هدف زدند
تیراندازان گلوله زن کشور در شهرستان لامرد

تفنگ گلوله زنی با دوربین
همچنین در بخش تفنگ گلوله زنی با دوربین، اسماعیل آشوری از هرمزگان به مدال طلا دست یافت، محمد حسن پور از بوشهر صاحب نشان نقره شد و ستار احمد لو از فارس هم مدال برنز را به خود اختصاص دادٰ، همچنین کامیار احمدلو و عارف رضایی از فارس هم به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

تیرانداز ۹ ساله
رضا زارعی با ۱۱ سال و امیر محمد فتحی با ۹ سال سن به عنوان جوان‌ترین تیراندازان شرکت کننده در این رقابت ها معرفی و لوح تقدیر دریافت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha