۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
کد خبر: 85050597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسافران نوروزی یزد از مسافرخانه‌های دارای پروانه استفاده کنند

یزد - ایرنا -سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد با اشاره به وجود ۱۶۰ واحد خانه مسافر فعال در استان گفت: مسافران نوروزی از واحدهای دارای مجوز پروانه بهره‌برداری استفاده کنند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این اداره کل "هما خورشیدی" با اشاره به استفاده از ظرفیت خانه‌های مسافر در ایام نوروز برای اسکان مسافران و میهمانان نوروزی، از سامان‌دهی این واحدها در یزد خبر داد.

وی اظهار کرد: در آستانه ایام سال نو، تمامی ظرفیت‌ها و امکانات اقامتی و پذیرایی استان برای استقبال از مهمانان آماده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد تصریح کرد: امکان اقامت در خانه‌های مسافر به‌عنوان یکی از ظرفیت‌هایی است که در ایام نوروز مورد استقبال مسافران و میهمانان نوروزی قرار می‌گیرد.

خورشیدی با اشاره به اینکه صدور مجوز خانه‌های مسافر از طریق سامانه جانا به آدرس myst.mcth.ir انجام می‌شود گفت: افرادی که بدون اخذ مجوز و هماهنگی لازم، به‌طور غیرقانونی نسبت به اسکان مسافران اقدام می‌کنند توسط این اداره کل، و با همکاری سایر مراجع نظارتی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران، رعایت ضوابط بهداشتی، اخذ پروانه بهره‌برداری و رعایت نرخ نامه مصوب توسط خانه‌های مسافر تأکید کرد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha