۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85050821
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله گسترده صهیونیست‌ها به جنین؛ شهادت ۵ فلسطینی/آماده‌باش ارتش صهیونیستی+ فیلم

تهران- ایرنا- شمار زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) به شهر جنین در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، به دنبال حمله گسترده صهیونیست‌ها به جنین، مبارزان مقاومت فلسطین در صدد مقابله مسلحانه برآمده و به سمت آنها گلوله شلیک و نارنجک‌های دست ساز پرتاب کردند.

همچنین گردان جنین(کتائب الجنین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گروه وارد درگیری مسلحانه شدیدی با صهیونیست‌ها در جنین شده‌اند.

منابع محلی فلسطین گزارش دادند که صهیونیست‌ها یک خانه در اطراف اردوگاه جنین را محاصره کرده‌ و آن را با شلیک موشک هدف قرار داده‌اند.

در این حمله نظامیان صهیونیست که با پشتیبانی یک فروند بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، شماری از فلسطینیان مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، ۵ نفر از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.

رسانه‌های فلسطین اعلام کردند که صهیونیست‌ها همزمان با یورش به اردوگاه جنین یک ساختمان را نیز در اردوگاه «عسکر القدیم» در نابلس  محاصره کرده‌اند. 

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که ارتش این رژیم امروز ترس حملات موشکی مقاومت فلسطین از نوار غزه به سرزمین های اشغالی به حالت آماده‌باش کامل در آمده است.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد: ما از داخل اردوگاه جنین برای کمک به تعدادی از مجروحان تماس‌هایی دریافت می‌کنیم. 

در همین حال، وزارت بهداشت فلسطین نیز از مجروح شدن چند فلسطینی درپی اصابت گلوله به آنها و انتقال انها به بیمارستان جنین خبر داد.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیست، تعداد قابل توجهی از نظامیان ارتش و یگان‌های ویژه این رژیم هم اکنون در یورش به اردوگاه جنین شرکت دارند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha