۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85050871
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مقاومت فلسطین ۲ پهپاد صهیونیستی در حال پرواز در جنین را منهدم کرد+فیلم

تهران-ایرنا- مبارزان مقاومت فلسطین امروز سه شنبه در جریان حمله گسترده صهیونیست‌ها به جنین، ۲ فروند پهپاد در حال پرواز ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کردند.

به گزارش ایرنا، « کتیبة جنین» (گردان جنین) در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مقاومت این گردان، ۲ فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را بر فراز اردوگاه جنین ساقط کنند.

مبارزان گردان جنین امروز سه شنبه وارد درگیری مسلحانه شدیدی با صهیونیست‌ها در جنین شده‌اند.

شمار زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) به شهر جنین در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.

به دنبال حمله گسترده صهیونیست‌ها به جنین، مبارزان مقاومت فلسطین در صدد مقابله مسلحانه برآمده و به سمت آنها گلوله شلیک و نارنجک‌های دست ساز پرتاب کردند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در حمله نظامیان به جنین، ۴ مبارز فلسطینی از جمله عامل عملیات حواره به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، «محمد غزاوی» جوان ۲۶ ساله فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به سینه او به شهادت رسید.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیست، تعداد قابل توجهی از نظامیان ارتش و یگان‌های ویژه این رژیم هم اکنون در یورش به اردوگاه جنین شرکت دارند.

ارتش رژیم اسرائیل امروز ترس حملات موشکی مقاومت فلسطین از نوار غزه به سرزمین های اشغالی به حالت آماده‌باش کامل در آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha