۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۳:۵۵
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85051153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قطر: حمله به جنین ادامه جنایت کشتار برنامه‌ریزی شده تل آویو است

تهران-ایرنا-وزارت امورخارجه قطر سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین را ادامه جنایت برنامه ریزی شده تل آویو در حق مردم فلسطین و نقض آشکار قطعنامه‌های بین المللی دانست.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی قطر "قنا"، قطر نسبت به انفجار شرایط در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در نتیجه تشدید تنش‌ها توسط اسرائیل هشدار داده شده است.

دوحه همچنین از جامعه جهانی خواست که برای توقف تجاوز و ظلم اسرائیل، پاسخگو کردن این رژیم نسبت به جنایت وحشتناک آن در اراضی اشغالی فلسطین و در دفاع ملت فلسطین اقدام فوری انجام دهد.

در این بیانیه بار دیگر بر موضوع ثابت دوحه نسبت به آرمان ملت فلسطین، دستیابی آنها به حقوق قانونی و تشکیل دولت مستقل فلسطینی در مرزهای ۱۹۶۷ به مرکزیت قدس شرقی تأکید شده است.

پیش از قطر، ترکیه، مصر و اردن نیز جنایت رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین را محکوم کرده و خواهان توقف این گونه اقدامات یکجانبه شدند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه به شهر جنین در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.

در این درگیری‌ها، ۶ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ۲۶ تن دیگر زخمی شدند.

با روی کارآمدن دولت راست افراطی رژیم صهیونیستی و حضور وزیران تندرویی چون "ایتامار بن گویر" وزیر امنیت داخلی و "بزالل اسموتریچ" وزیر دارایی در کابینه نتانیاهو، سخت گیری‌ها و جنایت‌ صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین به ویژه نیروهای مقاومت شدت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha