۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85051314
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برخورد  خاور با ماکسیما در کاشان ۲ کشته و یک مصدوم  برجا گذاشت

کاشان - ایرنا - رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: برخورد یک دستگاه خاور با خودروی ماکسیما در اتوبان کاشان - قم، ۲ کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان، حسین ریاحی افزود: این حادثه در ساعت ۴:۵ دقیقه بامداد امروز ، در اتوبان کاشان- قم یک کیلومتر بعد از پل راوند رخ داد که راننده خاور و سرنشین خودرو ماکسیما به علت صدمات متعدد بلافاصله جان خود را از دست داده بودند و راننده ماکسیما پس از اقدامات درمانی اولیه بوسیله یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:علت دقیق وقوع این حادثه از طرف عوامل راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم‌اکنون دارای ۴۸ آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ دستگاه موتورلانس است ،این مرکز هشت پایگاه شهری و ۱۱ پایگاه جاده‌ای در شهرستان کاشان و سه پایگاه شهری و ۲ پایگاه جاده‌ای در شهرستان آران و بیدگل دارد که ۲ مورد از آنها پایگاه آموزشی نیز می باشد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha