۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۴۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85051480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: بنیاد علوی طرح های محرومیت‌زدایی در مریوان اجرا می کند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: مصوب شده بنیاد علوی در آینده‌ای نزدیک، طرح های محرومیت‌زدایی را در بخش‌های سرشیو و کوماسی مریوان آغاز کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح گازرسانی به شهر چناره مریوان اظهار کرد: قرار است مناطق سرشیو و کوماسی مریوان به قطب خدمات محرومیت‌زدایی بنیاد علوی در کردستان تبدیل شود.

وی مردم منطقه مریوان و بخش سرشیو را سختکوش و دوست‌داشتنی توصیف کرد و افزود: ما هم هر آنچه در توان داریم برای ارائه خدمات بهتر به این منطقه بکار می‌گیریم.

استاندار کردستان خدمت به مردم را وظیفه و افتخار دانست و ادامه داد: امروز شهر چناره با تلاش شرکت گاز و دستگاه‌های دیگر از جمله فرمانداری از گاز بهره‌مند شد که بسیار ارزشمند است.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه برای نصب هر علمک ۴۵ میلیون تومان هزینه شده است، یادآور شد: در استانی مانند خوزستان با وجود نزدیکی به منابع گازی، هنوز روستاهای بدون گاز وجود دارد، در حالیکه نقاط صفر مرزی استان کردستان از گاز برخوردار است.

بهره‌برداری از سه واحد مسکونی پزشکان متخصص بیمارستان بوعلی

امروز همچنین با حضور استاندار کردستان سه واحد مسکونی پزشکان متخصص بیمارستان بوعلی مریوان به بهره‌برداری رسید.

برای ساخت این واحدها ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

افتتاح مرکز تخصصی درمان ناباروری سطح ۲ بیمارستان بوعلی

همچنین با حضور زارعی کوشا، مرکز تخصصی درمان ناباوری سطح ۲ بیمارستان بوعلی مریوان با هزینه تجهیز ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha