۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۷
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 85051564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دماوند روستای بدون گاز ندارد/روستاهای محور دلیچایی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

دماوند - ایرنا - همزمان با ولادت منجی عالم بشریت، پروژه گازرسانی به روستاهای محور دلیچایی از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا ، مشعل گاز روستاهای بولان و تنگه بخش به طول شبکه‌گذاری ۱۹ هزار و ۳۰۰ متر، یک ایستگاه TBS و با ۲۰ انشعاب بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و ۳۰ خانواده از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

مشعل گاز روستای یهر بخش مرکزی دماوند نیز به طول شبکه‌گذاری ۴ هزار و ۳۵۰ متر و با ۳۰ انشعاب بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و ۶۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

مشعل گاز روستای لی‌پشت دماوند نیز امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی روشن شد

پروژه گازرسانی به روستای یهر بخش مرکزی دماوند به طول شبکه‌گذاری ۲ هزار و ۱۰۰ متر و با ۲۰ انشعاب بالغ‌بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که با افتتاح پروژه گازرسانی به روستای لی‌پشت ۴۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

پروژه گازرسانی به روستای مومج شهرستان دماوند نیز به طول شبکه‌گذاری ۲ هزار و ۴۰۰ متر و با طول خط تغذیه ۱۲ هزار و ۹۳۰ متر و ۱۰۰ انشعاب بالغ‌بر هشت میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که با افتتاح پروژه گازرسانی به روستای مومج ۲۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

مشعل گاز روستای هویر دماوند نیز روشن شد

دماوند روستای بدون گاز ندارد/روستاهای محور دلیچایی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

این پروژه نیز به طول شبکه‌گذاری ۴ هزار و ۳۰۰ متر و ۴۰ انشعاب بالغ‌بر دو میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. با افتتاح پروژه گازرسانی به روستای هویر ۸۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

پروژه گازرسانی به روستای دهنار از توابع بخش مرکزی دماوند به طول شبکه‌گذاری ۵ هزار و ۲۰۰ متر و ۴۰ انشعاب بالغ‌بر دو میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که با افتتاح پروژه گازرسانی به روستای هویر ۸۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

دماوند دیگر روستای بدون گاز ندارد

رضاطاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم اظهارداشت: با گازرسانی به روستاهای محور دلیچایی، دیگر روستایی را نداریم که از نعمت گاز برخوردار نباشد و این نشان از ارائه خدمات دولت مردمی آیت اله رئیسی است.

دماوند روستای بدون گاز ندارد/روستاهای محور دلیچایی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

وی ادامه داد: دولت سیزدهم تحقق مطالبات مردمی را همواره در اولویت کار خود قرار داده است و اکنون نیز با بهره‌برداری پروژه های گازرسانی محور دلیچایی، مطالبه دیرینه مردم این منطقه با پیگیری نماینده محترم مردن شهرستان در مجلس محقق شد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: گازرسانی به این منطقه به دلیل صعب‌العبور بودن سختی های بسیاری داشت و زمان بیشتری را سپری کرد اما امروز در چنین روزی، شاهد بهره‌برداری گاز هستیم و این عیدی دولت به مردم است.

گازرسانی به روستاهای محور دلیچایی دماوند؛ سخت‌ترین پروژه استان تهران

خلیلی، مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان تهران نیز گفت: امروز شاهد افتتاح باقی مانده پروژه های گازرسانی روستاهای شهرستان دماوند هستیم که گازرسانی به روستاهای این منطقه از سخت‌ترین پروژه‌های گازی استان تهران به دلیل شرایط جغرافیایی بود.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم شبکه گازرسانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و نگرانی بابت افزایش تعداد انشعابات گاز با توجه به افق دیده شده، وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha