۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۱۱
کد خبر: 85051574
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهردار کرمانشاه: ۱۶۰ برنامه عمرانی در حال اجرا است

۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۱۱
کد خبر: 85051574
شهردار کرمانشاه: ۱۶۰ برنامه عمرانی در حال اجرا است

کرمانشاه- ایرنا- شهردار کرمانشاه با بیان اینکه این شهر با بیش از ۱۱ هزار هکتار گستره با مشکل های متعددی رو به رو است، گفت: برای رفع این معضل ها، بیش از ۱۶۰ برنامه اکنون در حال بررسی و اجرا است اما کارهای عمرانی زمان‌بر ولی نتیجه‌بخش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «نادر نوروزی» عصر چهارشنبه در پایان نشست شورای معاونان با حضور در منطقه چهار شهر کرمانشاه، از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه‌های زیباسازی این منطقه قرار گرفت.

وی در ادامه با حضور در مسجد الزهرا (س) شهرک پردیس در حوزه منطقه هشت، با اهالی این شهرک دیدار و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور مسوولان در میان مردم گفت: معظم له در توصیه ای به مدیران می فرمایند، مساله‌ مهم، رفتن به میان مردم است؛ این را از دست ندهید.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه حضور در میان مردم بوروکراسی اداری را کاهش و رضایت شهروندان را در پی دارد، تصریح کرد: پیرو دستورهای مقام معظم رهبری، حضور ما در مساجد و میان مردم برای شنیدن مشکلات آنان، بررسی میدانی و رفع سریع مسایل است.

وی با بیان اینکه با راه اندازی کارخانه های آسفالت راکد، امسال بیش از ۱۰۰ هزار تن آسفالت ریزی برای ۱۰۴ خیابان و یک هزار کوچه انجام شده است، خاطرنشان کرد: راه اندازی کارگاه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه بعد از یک سال وقفه، احداث ۶.۵ کیلومتر اتوبان شهید دایی پور ظرف ۶ ماه، ساماندهی محلات حاشیه ای همچون ملاحسینی، آقاجان، صادقیه، مرادآباد، آناهیتا، نصب روزشمار افتتاح پروژه ها برای نخستین بار، تعریض کمربندی غربی، آغاز تعریض پل قره سو و احداث معبر میناباد برای کاهش بار ترافیکی پردیس و صدرا از جمله اقدام های صورت گرفته است.

آغاز معبر بلوار خلیج فارس به صادقیه برای کاهش بار ترافیکی خیابان کسری و خارج شدن این شهرک از بن بست و ریل گذاری پروژه قطار شهری، فزایش سرانه فضای سبز، ساماندهی سراب قنبر به طول ۴.۵ کیلومتر، ساماندهی رفریوژ و فضای سبز بلوار هوانیروز به طول پنج کیلومتر، خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس شهری، خرید ۱۰۰ دستگاه ون و تهیه ۳۱ طرح سرمایه گذاری به ارزش هشت هزار میلیارد تومان، برنامه های دیگری بود که شهردار کرمانشاه در این دیدار به آنها اشاره کرد.

وی افزود: این اقدام ها در شرایطی در حال اجراست که نه تنها شهرداری کرمانشاه، بلکه تمام شهرداری های کشور با مشکلات مالی مواجه هستند اما تلاش خود را برای آسایش شهروندان بکار گرفته ایم.

نوروزی در پایان با بیان اینکه قطار در حال حرکت را سنگ می زنند و هیچ گاه ادعا نداشته ایم که همه مشکلات را رفع کرده ایم، خاطرنشان کرد: اما با اطمینان می گویم که تمامی همکاران ما به صورت شبانه روزی در حال حل مشکلات کلانشهر کرمانشاه هستند و باز تاکید می کنم که مشکلات بسیار و دست ما از منابع خالی است اما امید داریم با همراهی شهروندان و تلاش همکاران می توانیم روبه جلو حرکت کنیم.

شهردار کرمانشاه در نشست شورای معاونان نیز با اشاره به ایام نوروز، بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها به ویژه در حوزه زیباسازی تاکید و اظهار کرد: مدیران به صورت روزانه گزارش عملکرد خود را اعلام کنند.

وی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باید به صورت جدی دنبال شود.

شهر کرمانشاه با یک میلیون نفر جمعیت، هشت منطقه شهرداری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha