پیروزی بایرن در مونیخ هم تکرار شد/ خداحافظی تکراری پاریسی‌ها از لیگ قهرمانان

تهران- ایرنا- بایرن‌مونیخ با برتری ۲ بر صفر مقابل پاری‌سن‌ژرمن در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به جمع ۸ تیم برتر پایانی صعود کرد.

به گزارش ایرنا، دور برگشت رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه شب با دیدار بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن پیگیری شد.

دو تیم در شرایطی در استادیوم آلیانتس آره‌نا به مصاف هم رفتند که بازی رفت را بایرن با تک گل کینزلی کومان در پاریس مقابل پی‌اس‌جی به پیروزی رسیده بودند.

پاریسی‌ها با توجه به شکست در بازی رفت بازی را هجومی‌تر آغاز کردند و با توجه به غیبت نیمار، کریستوف گالتیه روی زوج کیلیان امباپه و لیونل مسی برای باز کردن دروازه بایرن و جبران نتیجه بازی رفت حساب باز کرده بود.

با این در حال در طرف مقابل بایرنی‌ها هم با یک دفاع حساب شده، کار پاریسی‌ها را برای رسیدن به دروازه یان زومر سخت کرده بود.

پیروزی بایرن در مونیخ هم تکرار شد/ خداحافظی تکراری پاریسی‌ها از لیگ قهرمانان

در اولین موقعیت جدی مسابقه در دقیقه ۲۴ مسی در محوطه شش قدم می‌توانست پی‌اس‌جی را به گل برساند اما خروج زومر مانع شد.

در ادامه بایرن بازی رو به جلوتری را را ارائه داد و در دقیقه ۳۲ در یک موقعیت جدی ضربه جمال موسیالا را جیانلوئیجی دوناروما را با یک شیرجه دفع کرد تا دروازه یاران مسی بسته بماند.

در دقیقه ۳۵ مارکینیوش کاپیتان پی‌اس‌جی به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد تا در خط دفاع پاریسی‌ها یکی از مهره‌های اصلی‌شان را از دست بدهند.

با این حال فشار پاری‌سن‌ژرمن در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد و در جدی‌ترین موقعیت نیمه اول اشتباه زومر سبب شد تا توپ به بازیکنان پاریس برسد اما ضربه ویتینها را ماتیاس دی‌لیخت از روی خط دروازه برگشت داد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پیروزی بایرن در مونیخ هم تکرار شد/ خداحافظی تکراری پاریسی‌ها از لیگ قهرمانان

نیمه دوم را این بایرنی‌ها بودند که هجومی‌تر آغاز کردند و در دقیقه ۵۲ با ضربه اریک ماکسیم چوپو موتینگ به گل هم رسیدند اما داور مسابقه این گل را به دلیل تاثیرگذاری توماس مولر که در آفساید قرار داشت، نپذیرفت.

پیروزی بایرن در مونیخ هم تکرار شد/ خداحافظی تکراری پاریسی‌ها از لیگ قهرمانان

با این حال در دقیقه ۶۱ در نهایت بایرن به گل رسید و این بار پس از چند اشتباه زنجیره‌ای مدافعان پی‌اس‌جی، توپ در محوطه جریمه به لئون گورتزکا رسید و او هم با یک پاس عرضی توپ را در شش قدم به چوپو موتینگ رساند و این مهاجم هم با یک بغل پای ساده یک بر صفر بایرن مونیخ را پیش انداخت.

پاریسی‌ها خیلی زود می‌توانستند گل خورده را جبران کنند و به بازی برگردند اما ضربه سر راموس در دقیقه ۶۴ را زومر با یک شیرجه دیدنی دفع کرد تا دروازه بایرن بسته بماند.

در ادامه تلاش پاری‌سن‌ژرمن در شبی که مسی فروغ همیشگی را نداشت و مهار شده بود، نتیجه‌ای نداشت و در دقیقه ۸۹ باز هم این بایرن بود که روی ضد حمله به گل رسید و سرژ گنابری با یک ضربه دقیق گل دوم مونیخی‌ها را وارد دروازه پاریس کرد تا در نهایت بایرن مونیخ با نتیجه ۲ بر صفر پاری‌سن‌ژرمن را شکست دهد و با برتری ۳ بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و پی‌اس‌جی باز هم در لیگ قهرمانان ناکام بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha