۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85051966
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خارج از گود ورزش همدان

۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبر: 85051966
خارج از گود ورزش همدان

همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان در۱۸ اسفندماه جاری به بازگشت به کار بازنشسته‌ها در امور اجرایی هیات‌های ورزشی، اولتیماتوم معاون ورزش شهرداری به کادر فنی تیم فوتبال باشگاه، سوراخ شدن بزرگترین سالن ورزشی نهاوند و دیگر اخبار پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا بازگشت به کار بازنشسته‌های ورزشی در امور اجرایی برخی هیات‌های ورزشی همدان با گلایه مندی همراه شده است.

سپردن امور اجرایی هیات‌های ورزشی به بازنشسته‌های ورزش در حالی است که دولت سیزدهم بکار گیری جوانان در عرصه‌های مختلف را مورد تاکید قرار داده است.

هم اکنون برخی پست‌های کلیدی هیات‌های ورزشی همچون دبیری به افراد بازنشسته ورزشی واگذار شده و جامعه ورزش انتظار دارند مدیریت تربیت بدنی استان با اقدام لازم مانع از این شیوه اداره هیات‌ها شود.

جوانان رشته‌های مختلف ورزشی معتقدند با حضور بازنشسته‌ها در راس امور، دیگر فرصتی برای فعالیت و اثبات توانمندی آن‌ها وجود ندارد.

مسابقات لیگ دسته دو بسکتبال بانوان کشور در حالی به میزبانی شهر نهاوند آغاز شده است که به خاطر ریزش باران از سوراخ‌های سقف سالن مجموعه ورزشی علیمرادیان و جمع شدن آب باران در زمین مسابقه با تاخیر ۲ ساعته بر گزار شد.

این اتفاق با حاشیه‌هایی همراه بود و باعث شد تا ضرغام احمدوند فرماندار شهرستان نهاوند با حضور در سالن، ضمن دستور رفع سریع این مشکل، خواستار واگذاری مجموعه علیمرادیان به دستگاه ورزش و جوانان شود.

کادر فنی تیم فوتبال شهرداری همدان حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور از سوی معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اولتیماتوم گرفته است.

گویا در صورتی که تیم شهرداری همدان در ۲ بازی آینده خود حداقل چهار امتیاز کسب نکند، دستخوش تغییراتی خواهد شد.

حمیدرضا یاری همچنان به ریاست هیات کشتی استان همدان تا برگزاری مجمع انتخابات این هیات ادامه می‌دهد و قرار نیست کناره گیری کند.

این در حالیست که برخی افراد صاحب نام کشتی استان همدان در روزهای اخیر انتقادهایی را از عملکرد او در دوره چهارسال گذشته در فضای مجازی مطرح کردند.

دونده‌های همدانی در حالیکه سهم بسزایی در موفقیت تیم‌های ملی صحرانوردی جوانان و بزرگسالان کشورمان در مسابقات آسیایی داشتند که از این استان حتی یک مربی نیز تیم ملی را همراهی نکرد.

ذوقی دبیر هیات دو ومیدانی همدان در این باره گفت: فدراسیون دو ومیدانی کشور قول داده تا یکی از مربیان سازنده همدان در قالب کادر فنی تیم ملی در رده سنی نوجوانان عازم مسابقات آسیایی شود.

ضعف نظارت بر عملکرد مربیان در باشگاه‌های ورزشی همدان با انتقادهایی همراه شده است و گفته شده برخی باشگاه‌ها از مربیانی استفاده می‌کنند که فاقد کارت رسمی هستند و فقط به صورت تجربی آموزش یافته‌اند.

هم اکنون در برخی باشگاه‌های ورزشی به ویژه خصوصی، مربیان در رشته هایی فعالیت دارند که فاقد کارت مربیگری بوده و چند رشته را در کنار هم با شگرد خود به ورزشکاران آموزش می‌دهند. رشته های زیر مجموعه هیات آمادگی جسمانی بیشترین تخلف را در این حوزه شامل می شوند که نظارت بر آنها بسیار ضعیف است.

رایزنی‌های پشت پرده یکی از متولیان ورزش قبل از مجامع انتخاباتی هیات‌های ورزشی همچنان سوژه مخافل ورزش استان است و معتقدند که این شیوه در آینده ورزش استان را با مشکل مواجه می‌سازد.

زهرا فضلعلی ورزشکار همدانی در رقابت‌های مچ‌اندازی بانوان معلولین قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی به مقام قهرمانی دست یافت.

رقابت‌های مچ‌اندازی بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی با رقابت ورزشکاران در بخش نوجوانان، جوانان، امیدها و معلولین با معرفی برترین‌ها پایان یافت و فضلعلی توانست در اولین حضور خود مدال طلای کشوری در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم را تصاحب کند.

اخبار مرتبط

  • خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان درچهارم اسفندماه جاری به تعویق مسابقات کاراته انتخابی…

  • خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان در سی‌ام بهمن ماه جاری به قضاوت داوران همدانی در حساس‌ترین…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha