۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85058838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خارج از گود ورزش همدان

۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85058838
خارج از گود ورزش همدان

همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان در ۲۵ اسفندماه جاری به وضعیت مبهم مدیریت باشگاه پاس، برخی ضعف‌ها در بدنه ورزش این استان و دیگر اخبار پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با گذشت ماه‌ها، مدیرعامل باشگاه پاس هنوز مشخص نیست و شرکت جویبارشهر همچنان مدعی است که با هیات امنای باشگاه پاس قرارداد سه ساله دارد و در این قرارداد به برخی مفاد عمل نشده است. از سوی دیگر حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل باشگاه پاس معرفی شده که البته گفته می‌شود او نیز هنوز حکم رسمی خود را دریافت نکرده است.

انتخابات هیات کشتی همدان وارد چالش رقابتی شده است. شایعات مبنی بر کنارگیری مهرداد سعدی نژاد از مربیان و چهره‌های شاخص قهرمانان کشتی نیز تکذیب شده و او می‌گوید با قدرت در عرصه انتخابات شرکت می‌کند.

از سری مسابقات فوتبال زیر ۱۷ سال دختران آسیا (کافا) که به میزبانی تاجیکستان در حال برگزاری است، تیم ملی ایران به مصاف تیم میزبان رفت که با نتیجه پرگل هفت بر صفر به برتری رسید. آتنا توفیق و بیتا خزایی، ۲ ملی پوش فوتبال استان همدان از ابتدا در ترکیب تیم ملی حضور داشتند.

نشست هیات‌های ورزشی با مدیران دستگاه ورزش استان همدان در حالی برگزار شد که تنی چند از روسای هیات‌ها در این جلسه حضور نداشتند. همچنین انتقادهایی از عملکرد برخی متولیان ورزشی استان مطرح شد.

تاخیر در پرداخت پاداش ملی پوشان برخی رشته‌های ورزشی با انتقادهایی از سوی آنان همراه شده است. هم اکنون ملی پوشان قایقرانی روئینگ همدان که سهمیه بازی‌های آسیایی را نیز کسب کرده‌اند، چشم انتظار پرداخت پاداش هستند.

در حالی که مهندسی در برخی انتخابات هیات‌های ورزشی قویا از سوی دستگاه ورزش تکذیب شده است اما همچنان نقل محافل ورزشی بوده و شایعاتی مبنی بر دست داشتن برخی عناصر در انتخابات مبنی بر مجاب کردن سایر رای دهندگان به گوش می‌رسد. البته مدیرکل ورزش نیز این مسایل را بی‌اساس خواند.

چمن مصنوعی ورزشگاه شهید شمسی پور همدان پس از ۱۵ سال تغییر خواهد کرد. بودجه لازم برای تعویض این چمن مصنوعی اختصاص یافته و سال آینده استارت آن زده خواهد شد.

عباس صوفی رییس هیات فوتبال همدان امروز میزبان ورزشی نویسان است تا در خصوص عملکرد خود در این رشته ورزشی پاسخ بدهد. فوتبال برترین هیات ورزشی استان همدان در سال جاری معرفی شده است.

وضعیت مجموعه ورزشی حجاب تعیین تکلیف می‌شود. علی کرمانی مدیرکل دیوان محاسبات همدان به تازگی همراه با مدیران ورزش استان از این مجموعه بازدید کرده و دستورات لازم برای بازگشایی مسیر دسترسی را صادر کرده است. استخر سرپوشیده بانوان حجاب سالهاست ساخته شده اما بنا به دلایلی تعطیل است.

تغییرات در بدنه مدیریتی ورزش همدان در سال آینده کلید خواهد خورد؛ شنیده‌ها حاکیست علی حقیقی پس از حضور هشت ماهه در مدیریت مجموعه ورزش و ارزیابی بخش‌های مختلف، تصمیم دارد تغییراتی را اعمال کند.

برخی هیات‌های ورزشی در نبود رییس، همچنان از راه دور اداره می‌شود. هیات‌های کبدی، اسکیت و به تازگی نیز کوهنوردی در دسترس روسای خود قرار ندارند و بهتر است تصمیمی برای اداره آن‌ها گرفته شود.

نظارت ضعیف بر تعرفه باشگاه‌های خصوصی در رشته‌های مختلف ورزشی با انتقادهایی همراه است و شنیده می‌شود برخی باشگاه‌ها برای آموزش رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی و آمادگی جسمانی رقم‌های میلیون طلب می‌کنند.

با استعفای هادی گل محمدی از سرمربیگری پاس، شرایط این تیم در بلاتکلیفی قرار گرفته است. بازیکنان غیربومی رهسپار شهرهای خود شده‌اند و مشخص نیست دور جدید تمرینات آن‌ها از چه زمانی شروع می‌شود. هشتم فروردین ماه بازی آینده تیم پاس است که در همدان برگزار می‌شود.

افزایش چشمگیر هزینه دوره‌های مربیگری باعث شده تا استقبال ورزشکاران و ورزش دوستان همدان برای نام نویسی در این کلاس‌ها با افت چشمگیری مواجه شود.

اخبار مرتبط

  • خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان در۱۸ اسفندماه جاری به بازگشت به کار بازنشسته‌ها در امور…

  • خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    همدان- ایرنا- تنور حواشی و اتفاق‌های خارج از میدان رقابتی در همدان طی روزهای گذشته بازتاب گسترده…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha