۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85052015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۳ میلیارد ریال کالای قاچاق امسال در پردیس کشف شد

۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85052015
۱۰۳ میلیارد ریال کالای قاچاق امسال در پردیس کشف شد

پردیس - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اعلام کرد: امسال بیش از ۱۰۳ میلیارد ریال کالای قاچاق که بیشتر شامل محموله سوخت و دارو بود، کشف و ضبط کردیم.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سید حجت الله پورنجفی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران درباره عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در سال ۱۴۰۱ گفت: امسال طرح های ارتقای امنیتی و اجتماعی به صورت مستمر اجرا شد و در حوزه مواد افیونی موفق به کشف ۱۵۶ کیلوگرم انواع مواد، دستگیری ۳۹۹ خرده فروش شدیم.

وی ادامه داد: همچنین امسال ۶۱۲ معتاد متجاهر در پردیس شناسایی، جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد منتقل شدند.

پورنجفی این را هم گفت که پلیس پردیس ۶۷ نفر از اراذل و اوباش را در سال ۱۴۰۱ شناسایی و دستگیر کرده است.

عدم افزایش وقوع سرقت در پردیس نسبت به پارسال

وی با اشاره به آمار کشف سرقت و دستگیری سارقان خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی همکارانم تعداد هشت هزار و ۲۱۲ فقره سرقت امسال کشف، تعداد ۲ هزار و ۴۷۱ سارق دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

پورنجفی اظهار داشت: با گشت زنی هدفمند پلیس و هوشیاری شهروندان در نگهداری اموال، مانع افزایش وقوع سرقت در مدت مشابه سال قبل شدیم.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس تاکید کرد: درمجموع نیروی انتظامی شهرستان با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می کند تا احساس امنیت در سطح شهرستان افزایش پیدا کند و نمود بیشتری داشته باشد که با تلاش های انجام شده، شاهد این احساس امنیت هستیم.

پورنجفی گفت: با اصلاح هندسی میادین امام (رض) و عدالت در پردیس و محدوده پل لوران در شهر بومهن بار ترافیکی مناطق یاد شده را به میزان قابل توجهی کاهش دادیم.

۱۰۳ میلیاردریال کالای قاچاق امسال در پردیس کشف شد

پردیس رتبه نخست کشور را در حوزه کاهش کشته های تصادفات در کشور کسب کرد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس همچنین گفت: در حوزه راهنمایی و رانندگی ۵ نفر کاهش کشته سانحه را با ۱۰۰ درصد کاهش فوتی های تصادف محقق و رتبه نخست کشوری را کسب کردیم.

وی افزود: در نتیجه این طرح ها، یک هزار و ۴۰۳ دستگاه موتور سیکلت و خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ دلالت داده شدند.

پورنجفی با اشاره موارد تخلف یادآور شد: نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بود و پلاک مخدوش از دلایل عمده توقف خودروها ووسایل نقلیه است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha