۱۳۵ میلیارد تومان برای بیمارستان ملکشاهی اختصاص یافته است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه بیمارستان شهر ملکشاهی تا آبان ماه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد، گفت: روند پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان ملکشاهی رضایت بخش است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، حسن بهرام نیا، روز پنجشنبه در بازدید از بیمارستان شهر ملکشاهی، اظهار کرد: طبق زمانبندی بیمارستان شهر ملکشاهی تا آبان ماه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه تمامی پروژه ها باید طبق زمانبندی تعیین شده باید به بهره برداری برسند، افزود: ۱۳۵ میلیارد تومان برای بیمارستان ملکشاهی اختصاص یافته است که از میزان ۴۵ میلیارد تومان توسط بنیاد مستضعفان هزینه می شود.

افتتا ح شرکت آلین استیل شهر ارکواز ملکشاهی

 ۱۳۵ میلیارد تومان برای بیمارستان ملکشاهی اختصاص یافته است

استاندار ایلام در ادامه سفر خود به شهرستان ملکشاهی و بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی این شهرستان در آیین افتتاح شرکت آلین استیل ارکواز ملکشاهی، اظهار کرد: از تمامی واحدهایی که اشتغال زایی و تولید را به دنبال داشته باشند با قاطعیت حمایت می کنیم.

بهرام نیا با تاکید بر توسعه این شرکت، افزود: برای توسعه این شرکت تسهیلات لازم از طریق بانک های عامل اعطا می شود.

به گزارش ایرنا، شرکت آلین استیل تولید کننده لوازم خانگی آشپزخانه است که برای این راه اندازی این شرکت ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار ایلام پس از بازدید از سد ایلام، شرکت در آیین بهره برداری راه دسترسی آبشار اما، بازدید از روستاهای بخش گچی شهرستان ملکشاهی، ادای احترام به مقام شهدا، بازدید از تصفیه خانه شهر ملکشاهی، دیدار با مردم روستای باولگ ملکشاهی، بازدید از مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی شهر ملکشاهی و بازدید از بیمارستان شهر ملکشاهی در آیین افتتاح شرکت آلین استیل در شهر ارکواز ملکشاهی حضور یافت.

بازدید از چندین پروژه در شهرستان ملکشاهی، دیدار بی واسطه مردم و شرکت در نشست شورای اداری از دیگر برنامه سفر دکتر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان ملکشاهی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha