۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85051605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور باشکوه ایلامی‌ها در جشن میلاد امام زمان (عج)

۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۳۱
کد خبر: 85051605
حضور باشکوه ایلامی‌ها در جشن میلاد امام زمان (عج)

ایلام - ایرنا - امروز زمین بر آسمان فخر و مباهات ورزید چرا که میزبان آخرین امام خدا شد و منجی روشنی بخش هستی امروز قدم بر دنیا گذاشت؛ روزی که مردم ایلام با حضور باشکوه در جشن‌های نیمه شعبان به شادی و سرور پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا امروز هر شهر و روستا غرق شادی و سرور بود از برکت مولود خجسته سامرا و ایلام نیز از این جشن ناب و باشکوه بی نصیب نماند.

همزمان با نیمه شعبان در جشنی منحصر به فرد و باشکوه ایلامی‌ها میلاد امام زمان (عج) را به زمینیان و ملکوتیان تبریک گفتند و در شادی تولد منجی عالم بشریت شادمانه شرکت کردند.

مسوولان ایلام از مدت‌ها قبل نوید برگزاری جشنی باشکوه و جذاب را به مردم داده بودند و این جشن شادی‌آفرین امروز تحقق یافت.

جشن نیمه شعبان امروز از ساعت ۱۰ تا ۲۱ و از میدان ۲۲ بهمن تا چهارراه ولی عصر (عج) ایلام با حضور جمع زیادی از مردم ولایتمدار ایلام برگزار شد و در طول مسیر و طرفین بلوار سیدالشهدا غرفه‌هایی از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای مردم مشارکت کننده در این جشن دایر شده بود.

غرفه‌هایی چون ایستگاه‌های صلواتی، سنجش سلامت، توزیع کتاب، توزیع کدهای قرعه کشی، مشاوره و پاسخ به مسائل شرعی و انتظامی، توزیع پرچم مزین به اسم مبارک حضرت مهدی (عج) و کتابچه با موضوع نیمه شعبان در مسیر جشن دایر شد.

نکته حائز توجه در این مراسم حضور عمو صادق و آقا پارسا از تیم برنامه "منم بچه مسلمان" که هر روز صبح از شبکه پویا پخش می‌شود و اجرای آنها با استقبال کم‌نظیر بچه‌ها و والدینشان مواجه شد.

اجرای نمایش و ترانه محلی، مداحی، آتش بازی و نورافشانی، مسابقه، قرعه کشی با اهدای جوایز متنوع از جمله برنامه‌های ۱۰ ساعته جشن میلاد حضرت مهدی (عج) در نیمه شعبان بود.

بنا بر شمارش کدهای قرعه کشی بیش از ۳۰ هزار نفر از دقایق اولیه شروع جشن تا پایان آن شرکت کردند.

صبح امروز استاندار ایلام، معاونان وی و جمعی از مسوولان استان نیز از مراسم جشن میلاد و غرفه‌های طول مسیر بازید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha