۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85052034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در سنندج برپا شد

۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۵۶
کد خبر: 85052034
نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در سنندج برپا شد

سنندج- ایرنا- نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با حضور ۶ استان کشور از امروز پنجشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان در سنندج برپا شد.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در مقاطع مختلف سال هم چون ایام پایانی سال و آغاز سال تحصیلی برپا می شود تا اینگونه بستری برای حمایت از مصرف کنندگان و هم تولیدکنندگان بوجود آید.

از دیگر مزایای برپایی چنین نمایشگاه هایی تنظیم بازار و تعدیل قیمت برخی از کالاهای ضروری و ایجاد بازار رقابتی در راستای افزایش کیفیت کالاها است.

از ابتدای سال جاری تاکنون در مرکز استان افزون بر نمایشگاه پاییزه و بهاره، نمایشگاه های تخصصی هم در بخش های صنعت ساختمان، مبلمان و شیرینی و شکلات برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان در حاشیه برپایی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در برپایی این نمایشگاه افزون بر اتاق اصناف و شرکت نمایشگاه های بین المللی برای نخستین بار اتاق تعاون و سازمان جهاد کشاورزی استان هم مشارکت دارند.

علیرضا فروتن با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۱۴۰ غرفه برپا شده است، افزود: بیشتر این غرفه ها مربوط به عرضه خواروبار، شیرینی، خشکبار، پوشاک، کیف و کفش و وسایل تزیینی است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه استان های کردستان، کرمانشاه، تهران، آذربایجان غربی، اصفهان و همدان حضور دارند، ادامه داد: بجر کردستان غرفه های استان های دیگر بیشتر مربوط به عرضه سوغات آنها است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان یادآور شد: در این نمایشگاه ماهی، مرغ و گوشت گرم با قیمت کمتر از بازار و همچنین مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۴۳ هزار تومان و گوشت منجمد هر کیلوگرم ۱۱۰ هزار تومان عرضه شده است.

فروتن با بیان اینکه برنج و شکر یارانه ای هم در این نمایشگاه عرضه شده است، گفت: ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برای کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از سوی غرفه داران اعمال شده است.

وی یادآور شد: کارشناسان و بازرسان اداره کل صمت، سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اداره کل استاندارد استان و مرکز بهداشت بر کیفیت محصولات عرضه شده و قیمت آنها نظارت می کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان اظهار کرد: ۲ دستگاه خودپرداز خریداری و در نمایشگاه نصب شده است و شهروندان برای خرید کالا در خصوص پول نقد مشکلی نخواهند داشت.

فروتن اضافه کرد: چند واحد تولیدی شامل تولید کننده پودر دستی و لباسشویی، فرآوری زیتون، تن ماهی و شرکت پخش لبنیات هم در این نمایشگاه حضور دارند و محصولاتشان را عرضه می کنند.

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا از امروز ۱۸ اسفند برپا شده و تا ۲۶ همین ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار پذیرای بازدید علاقه مندان است.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha