مردم برای جابجایی در آرامستان‌های کرمانشاه از خودروهای عمومی استفاده کنند

کرمانشاه- ایرنا- مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: شهرداری ۴۵ دستگاه خودرو ون و ۱۷ دستگاه اتوبوس در آرامستان‌های باغ فردوس و بهشت زهرا برای جابه جایی مردم به منظور زیارت اهل قبور (در جمعه غریبان) در نظر گرفته است.

حجت الاسلام «هادی کماسی» عصر پنجشنبه به ایرنا افزود: باتوجه به اینکه امروز (پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه) طبق سنتی دیرینه مردم به زیارت اهل قبور می‌روند برای جلوگیری از ترافیک تمامی درب‌های آرامستان‌ها بر روی خودروهای شخصی بسته شده است.

وی تصریح کرد: وسایل نقلیه عمومی برای جابجایی مردم از ساعت هفت صبح تا ۱۷ عصر امروز در مقابل چهار درب اصلی آرامستان باغ فردوس و درب باب الحیدر بهشت زهرا مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه با اشاره به حضور ۷۰ نیروی خدمات شهرداری در فضای آرامستان‌ها گفت: این نیروها که از مناطق مختلف شهرداری حضور دارند نظافت آرامستان‌ها را عهده دار هستند.

حجت الاسلام کماسی یادآور شد: باتوجه به حجم بالای مراجعه شهروندان برای زیارت اهل قبور امروز مراسم دفن در آرامستان ها انجام نمی شود و تنها برای اجسادی که قرار است در روستاها دفن شوند مراسم غسل و کفن انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: علاوه بر وسایل نقلیه تعبیه شده از سوی شهرداری برای جابه جایی شهروندان، ۲ پارکینگ در ابتدای بلوار سرابیان، ۲ پارکینگ در انتهای جعفرآباد و ۲ پارکینگ در انتهای شهرک سجادیه وجود دارد که همشهریان برای پارک خودروهای خود می‌توانند از این محل ها استفاده کنند.

باغ فردوس کرمانشاه با ۴۷ هکتار و بهشت زهرا با ۳۰ هکتار مساحت ۲ آرامستان شهر یک میلیون نفری کرمانشاه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha