۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85052084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - چهار هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های بیرجند و قاینات کشف شد و پلیس چهار دستگاه خودرو سوخت‌بر را توقیف کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: ماموران انتظامی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به سه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ محمود زال بیکی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از خودروها، ۲ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران ضمن توقیف سه دستگاه خودرو، سه متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان کشف کردند.

سرهنگ احمدرضا کارگر اظهار داشت: ماموران پاسگاه حاجی‌آباد شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از وانت نیسان، هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران در این خصوص یک دستگاه خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha