۶ هزار زلزله‌زده خویی از خدمات بنیاد احسان بهره‌مند شدند

ارومیه - ایرنا - معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان غربی گفت: ۶ هزار شهروند زلزله‌زده خویی در مناطق محروم این شهرستان بعد از شناسایی تحت پوشش خدمات بنیاد احسان در قالب کمپ‌های اسکان قرار گرفتند.

احسان ابراهیمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از ۲۰۰ جهاد گر در قالب هشت گروه جهادی در مناطق زلزله زده خوی با بنیاد احسان همکاری کردند تا خدمات بهینه ای به هم استانی ها داده شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان غربی گفت: پخت روزانه ۱۵ هزار پرس غذا توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، توزیع ۶۰ هزار بطری آب معدنی ایجاد چهار کمپ مجهز به چادر، پتو، بخاری، و ارایه غذا برای سه وعده زلزله‌زدگان از خدماتی بود که از وقوع زلزله تاکنون در خوی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:

۷۲ گروه جهادی مشغول خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی هستند

وی اظهار کرد: ایجاد ۲۰ آشپزخانه مستقر کردن بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی بنیاد احسان طبخ و توزیع روزه ۳۰ هزار نان هم توسط جهادگران انجام شده است.

۶ هزار زلزله‌زده خویی از خدمات بنیاد احسان بهره‌مند شدند

ابراهیمی افزود: با توجه به سرما و برودت هوا، ۴۰۰ بخاری، ۳۴۰ چادر امدادی و ۳ هزار پتو تاکنون به منطقه ارسال شده تا در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان غربی گفت: نیروهای جهادی و امدادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا زمان عادی شدن وضعیت شهر و انتقال مردم از کمپ‌های موقت به خانه‌هایشان، در منطقه و در کنار مردم حضور داشته و خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه طی آیینی از زحمات جهادگران در این منطقه تجلیل شد، ادامه داد: از ۲۶ فعال جهادی در این مناطق که نقش فعالی در مدیریت و راهبری توزیع کمک‌ها داشتند، قدردانی شد.

به گزارش ایرنا در هشتم بهمن ماه زلزله‌ای به قدرت ۵.۹ ریشتر شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی را لرزاند، این حادثه طبیعی موجب شد تا تعدادی از منازل شهروندان خویی دچار آسیب‌های جدی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha