۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85052329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه عرضه کالا ویژه بهار در قرچک با هدف کنترل بازار مصرف برپا شد

قرچک- ایرنا- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک گفت: ۸۰ غرفه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بهار در قرچک با هدف کنترل بازار مصرف، جلوگیری از واسطه گری و افزایش بی‌رویه قیمت کالا برپا شده است.

همزمان با روزهای پایانی سال و به منظور تأمین مایحتاج عمومی مردم، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان قرچک افتتاح شد.

بهنام میرزایی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ایام عید نوروز و در آستانه ماه مبارک رمضان، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با همکاری اتاق اصناف و حضور تولید کنندگان شهرستان قرچک افتتاح شد و کالاهای مورد نیاز مردم را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مصرف کنندگان ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۸۰ غرفه با هدف کنترل بازار مصرف، جلوگیری از واسطه گری و افزایش بی‌رویه قیمت کالا برپا شده، کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با قیمتی به مراتب پائین‌تر از بازار مصرف در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

میرزایی گفت: انواع کیف و کفش، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، آجیل و خشکبار، مواد پروتئیتی، صنایع دستی و تزئینی و دیگر مایحتاج شب عید و ماه مبارک رمضان مردم به صورت مستقیم عرضه می‌شود از این رو قیمت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه نسبت به سایر مناطق پائین‌تر و اقتصادی‌تر است.

وی افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده، کالاهای تنظیم بازار مورد نیاز مردم نیز به صورت روزانه در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نیز در طول زمان برپایی نمایشگاه در محل حاضر بوده و علاوه بر نظارت مستمر بر نحوه فعالیت غرفه‌ها، به شکایات احتمالی نیز رسیدگی می‌کنند.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ادامه دارد و در صورت استقبال شهروندان، مدت زمان فعالیت آن تمدید می‌شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha