۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۲
کد خبر: 85051362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه بهاره همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج) در ورامین برپا شد

ورامین- ایرنا- رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج) و به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و در آستانه ماه مبارک رمضان، نمایشگاه بهاره فروش کالاهای مورد نیاز مردم در ورامین برپا شد.

احمد قشقایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان در ایام پایانی سال و همچنین جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای عمومی مورد نیاز مردم، نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در شهرستان ورامین برپا شد.

وی افزود: در این نمایشگاه ۵۰ غرفه نسبت به عرضه کالا به صورت مستتقیم از تولید اقدام کرده و ۳۰ جایگاه خارج از این غرفه‌ها نیز برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در محل برپایی نمایشگاه مستقر شده است.

نمایشگاه بهاره همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج) در ورامین برپا شد

وی اظهار داشت: کیف و کفش، لباس مردانه، زنانه و بچگانه، روسری، آجیل و خشکبار، جوراب، وسایل تزئینی و صنایع دستی و اقلام تنظیم بازاری با حذف واسطه‌ها و با قیمتی پائین‌تر از بازار مصرف به مردم عرضه می‌شود. قشقایی گفت: بازرسان اتاق اصناف در محل نمایشگاه حضور داشته و نسبت به رسیدگی به شکایات احتمالی مردم اقدام کرده و بر عرضه کالا نظارت مستمر دارند.

رئیس اتاق اصناف ورامین افزود: کیفیت کالاهای ارائه شده از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته تا اجناس ارائه شده در بهترین شرایط فیزیکی نمایشگاهی و در کیفیتی مناسب عرضه شود. آغاز طرح بازرسی ویژه نوروز در ورامین وی همچنین از آغاز اجرای طرح بازرسی ویژه نوروز اتاق اصناف در ایام پایانی سال خبر داد.

قشقایی افزود: در اجرای این طرح ۶ تیم بازرسی در دو نوبت صبح و عصر حتی روزهای تعطیل بر فعالیت واحدهای صنفی از قبیل پوشاک، آجیل و خشکبار، شیرینی و لوازم خانگی نظارت مستمر کرده و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی می‌کنند.

نمایشگاه بهاره ورامین تا ۲۷ اسفند در سالن ورزشی استادیوم تختی پذیرای عموم مردم است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha