مرحوم غفوری‌فرد همواره برای تحقق ارزش‌های اسلامی گام برمی‌داشت

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مرحوم حسن غفوری فرد به عنوان انسانی اخلاق‌مدار یاد کرد که همواره برای تحقق آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی استوار گام برمی‌داشت.

به گزارش ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدمهدی اسماعیلی امروز، جمعه 19 اسفند با صدور پیامی درگذشت مرحوم حسن غفوری فرد را تسلیت گفت و افزود: خبر درگذشت انسان اخلاق مدار و فروتن، مرحوم دکتر حسن غفوری فرد موجب افسوس و تالم خاطر شد. آن مرحوم با اخلاص، ادب و صداقت مثال زدنی در عرصه های مختلف اجرایی و تقنینی منشا خیر و اثر بود و برای تحقق آرمان های والای انقلاب و ارزش های اسلامی همواره محکم و استوار قدم برداشت.

وی اضافه کرد: اینجانب فقدان این انسان ارزشی و انقلابی را به خانواده محترم، بازماندگان معزز، دوستان و علاقه مندان مرحوم غفوری فرد تسلیت می گویم و در ایام ذی قیمت ماه شعبان از درگاه حضرت احدیت علو درجات برای آن فقید سعید مسئلت می نمایم.

حسن غفوری‌فرد دارای سوابق مدیریتی و اجرایی بسیاری در دوران از جمله وزارت نیرو، نماینده پنج دوره مجلس، استانداری، ریاست سازمان تربیت بدنی و معاون رئیس‌جمهور، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه و نیز رئیس هیأت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha