۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۱۹
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 85052923
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرهادیان: استقبال خوبی از اولین دوره بازی‌های نوروز شده است

تهران- ایرنا- رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: اولین دوره مسابقات جام نوروز با استقبال بسیار خوبی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آرش فرهادیان امروز (جمعه) در حاشیه‌ی مراسم افتتاحیه رقابت‌های نوروزگاه، اظهار داشت: اولین دوره مسابقات جام نوروز با استقبال بسیار خوبی برگزار شد. خدا را شاکریم با وجود تمام تبلیغات سوء علیه کشورمان و زنان ایران اتفاق می‌افتد، امروز شاهد حضور بیش از ۲۰ کشور خارجی در این رقابت‌ها بودیم‌.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که همه رسانه‌ها حاضر بودند و ثبت و ضبط کردند،یک رویداد بسیار ارزشمند امروز در کشورمان برگزار شد. با جلساتی که در روزها و هفته‌های گذشته داشتیم، فکر می‌کنم در سال‌های آتی این رویداد را با کمیت و کیفیت بهتری برگزار خواهیم کرد و سعی داریم جام نوروز را در تقویم فدراسیون‌ جهانی رشته‌های مختلف ورزشی با کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به ثبت برسانیم.

رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی درخصوص امیدواری وزارت ورزش برای تداوم این مسابقات در سال‌های آتی، بیان داشت: من خیلی امیدوار هستم زیرا خیلی از مسئولان در کشورمان و وزارت ورزش پای کار آمده و کمک کردند تا این مسابقات برگزار شود. روز گذشته نیز با مقامات و مسئولان کشوری جلسه‌ای داشتیم که معاونان وزیر هم در آن حضور داشتند. در سال‌های آتی به بهترین شکل می‌توانیم از لحاظ کمی و کیفی روی این مسابقات حساب جداگانه‌ای باز کنیم.

فرهادیان در پایان گفت: خیلی از کشورهای شرکت کننده در این مسابقات در بخش بانوان لیگ‌های ورزشی هم ندارند اما ما داریم. ان‌شاءالله در سال‌های آینده مسابقات را با کیفیت و کمیت بهتری برگزار خواهیم کرد.

مراسم افتتاحیه نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز امروز (جمعه) با حضور «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهوری و «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در این مسابقات بیش از ۴۰۰ ورزشکار از ۲۰ کشور به همراه ایران در ۹ رشته ورزشی طی ۳ روز با هم به رقابت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha