فضاسازی و مبلمان شهری مبنای توسعه گردشگری است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: فضاسازی و مبلمان شهری پایه و مبنای توسعه گردشگری است که باید از این ظرفیت برای جذب گردشگر در ایام نوروز استفاده کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان احمدرضا دالوند اظهار کرد: فضاسازی و مبلمان شهری پایه و توسعه گردشگری است به همین دلیل هر سال در آستانه نوروز، ساماندهی و آماده‌سازی شهرهای استان به‌ویژه خرم‌آباد با پذیرش بیشترین گردشگر در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

وی به مصوبات ستاد خدمات سفر اشاره کرد و افزود: به منظور اجرایی شدن این مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی، بازدید از ورودی و خروجی های شهر خرم آباد در دستور کار قرار گرفت.

وی از طرح ساماندهی میدان بهشت به سمت روستای گیلوران خبر داد و گفت: باتوجه به گره ترافیکی روزهای پنجشنبه‌ در این نقطه، شورای ترافیک استان این طرح را مصوب کرد که توسط مشاور و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، پلیس راهنمایی رانندگی و شهرداری به صورت عملیاتی تشریح شده است.

دالوند در ادامه به پاکسازی و نظافت حریم چهار خطه خروجی خرم‌آباد به سمت کوهدشت اشاره کرد و افزود: بخشی از این مسیر توسط راه و شهرسازی آسفالت و ساماندهی شد که قرار است طی هفته جاری نیوجرسی‌ها و تابلوها نصب و خط‌کشی‌های این مسیر اصلاح شود.

وی همچنین بر لزوم نخاله‌برداری، نظافت و شستشوی جداول، نیوجرسی‌ها و تابلوهای راهنمایی تاکید کرد و افزود: شهرداری ها و راهداری استان باید به صورت مشارکتی نسبت به ساماندهی خروجی و ورودی شهرهای استان اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha