۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85053299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۵ هزار عدد مواد محترقه در مهاباد کشف شد

۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85053299
بیش از ۱۵ هزار عدد مواد محترقه در مهاباد کشف شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: بیش از ۱۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در آستانه چهارشنبه آخر سال با تلاش و هوشیاری ماموران پلیس این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد توحیدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مقابله با خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال، ماموران انتظامی ایست بازرسی دارلک حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پراید در مسیر مهاباد - ارومیه مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیف شده، ۱۵ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک از داخل این خودرو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تاکید کرد: ضمن دستگیری متهم خودروی وی نیز به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شد.

سرهنگ توحیدی یادآور شد: با عوامل توزیع و فروش مواد محترقه و خطرناک در سطح خیابان‌ها، معابر و حتی فضای مجازی این شهرستان برخورد و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.
وی همچنین از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو دز زمینه مواد محترقه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، سالانه صدها نفر در کشور بر اثر استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال مصدوم شده و تعدادی نیز فوت می‌کنند.

شهرستان مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha