۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۳۵
کد خبر: 83238717
T T
۰ نفر
كشف بيش از8هزار عدد انواع مواد محترقه خطرناك در لاهيجان

لاهيجان-ايرنا- فرمانده انتظامي لاهيجان از كشف بيش از هشت هزار و 96 عدد انواع مواد ‌محترقه غيرمجاز و خطرناك در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس لاهيجان، سرهنگ رسول عزيزي گفت: با توجه به نزديك شدن به چهارشنبه آخر سال و در راستاي مبارزه با خريد و فروش موادمحترقه، طرح مبارزه با فروشندگان مواد محترقه توسط پليس شهرستان به اجرا در آمد.
وي افزود: ماموران انتظامي با استفاده از اقدامات پليسي يك فروشنده مواد محترقه را شناسائي و اين متهم را هنگام فروش موادمحترقه با خودرو دستگير و در بازرسي از خودروي متهم 19 ساله پنج هزار و 396 عدد انواع مواد محترقه كشف و ضبط كردند.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: در عمليات ديگري ماموران پليس در پي دريافت خبري مبني بر انبار كردن مواد محترقه در يك واحد مسكوني بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
سرهنگ عزيزي اظهار داشت: ماموران انتظامي پس از بررسي صحت و سقم خبر، با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از اين مكان دوهزار و 700 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز و خطرناك را در اين واحد كشف و يك متهم را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان با اشاره به اينكه متهمان 19 و 23 ساله با تشكيل پرونده تحويل مقام قضائي شدند خاطرنشان كرد: اجراي اين طرح تا پايان سال جاري توسط پليس شهرستان ادامه دارد و شهروندان مي‌توانند با هوشياري و اعلام اخبار خود به شماره 110 در اجراي هر چه بهتر اين طرح پليس را ياري كنند.
6029 /6030