۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85053325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری مشهد عرضه مستقیم میوه شب عید را آغاز کرد

۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85053325
شهرداری مشهد عرضه مستقیم میوه شب عید را آغاز کرد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: عرضه مستقیم میوه شب عید با قیمت مناسب در ایستگاه های ایست کار شهر آغاز شده است.

محمد جواد مشیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور عرضه میوه با قیمت مصوب و تنظیم بازار، ۱۲ مرکز ایست کار به عرضه میوه اختصاص یافته و فعال شده است.

وی اضافه کرد: همچنین هفت جایگاه عرضه اقلام اساسی در مناطق سطح شهر با محوریت مناطق کم برخوردار فعال شده و در ۱۵۰ غرفه ۲۳ قلم کالای ضروری با قیمت عرضه مستقیم عرضه می شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ۱۰ جایگاه موقت عرضه کالاهای اساسی نیز برای تامین اقلام مورد نیاز مسافران نوروزی در اطراف حرم رضوی دایر شده است.

مشیری افزود: همچنین برای تسهیل تامین نان زائران در این ایام، پنج نانوایی موقت نیز در اطراف حرم رضوی فعال شده است.

میوه نوروزی در ۱۶ نقطه از شهر مشهد در حال توزیع است

رییس اتحادیه صنف بارفروشان مشهد هم گفت: اصناف، توزیع میوه و تره بار طرح تنظیم بازار نوروز ۱۴۰۲ را در ۱۶ نقطه از شهر مشهد با قیمت مصوب آغاز کردند.

حیدر ساکن برجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:خرده فروشان توزیع سیب و پرتقال را در ۱۲ ایستگاه متعلق به شهرداری مشهد و چهار ایستگاه متعلق به اتاق تعاون خراسان رضوی از ۱۳ اسفندماه آغاز کرده اند.

وی اضافه کرد: این میوه ها ۱۵ تا ۳۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می شود و توزیع آن تا سوم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

رییس اتحادیه بارفروشان مشهد گفت: این اتحادیه متعهد شده است که برای تنظیم بازار نوروز امسال ۶۰۰ تن میوه و تره بار شامل پرتقال، سیب، سیب زمینی و پیاز را تامین و در سطح بازار توزیع کند.

ساکن برجی افزود: توزیع سیب زمینی و پیاز نیز برای نوروز امسال پیش بینی شده است که با هدف کنترل قیمت این ۲ محصول در بازار انجام می گیرد.

وی ادامه داد: نرخ سیب زمینی و پیاز در بازار روند کاهشی داشته است و با توجه به افت قیمت دلار و کاهش صادرات آن، کاهش نرخ این اقلام در بازار ادامه خواهد داشت.

رییس اتحادیه صنف بارفروشان مشهد گفت: خوشبختانه بازار از انواع میوه و تره بار اشباع شده است و هیچ کمبودی در این بخش وجود ندارد.

پیش بینی شده است در نوروز ۱۴۰۲ مشهدالرضا (ع) میزبان حدود ۱۰ میلیون زائر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha