پرسپولیسی‌ها نگران ویروس؛ تدابیر یحیی برای حفظ سرخپوشان

تهران- ایرنا- پرسپولیسی‌ها برای جلوگیری از ابتلا به ویروس سرماخوردگی تدابیر ویژه‌ای را پیش از بازی با سپاهان رعایت کردند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه امروز شنبه در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف سپاهان خواهد رفت و از همین رو درهای ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۴ به روی هواداران باز شد.

خیلی از هواداران معتقد بودند که سامانه بلیت فروشی با اختلال مواجه شده و به همین خاطر از خرید بلیط جا ماندند و به دنبال بلیت در بازار سیاه بودند.

هواداران پرسپولیس در بدو ورود کاروان سپاهان به ورزشگاه علیه محمد دانشگر و سیاوش یزدانی شعار دادند و برای سپاهان کری خواندند.

کاروان پرسپولیس به خاطر جلوگیری از ابتلا به ویروس سرماخوردگی، با دو اتوبوس جداگانه از هتل به ورزشگاه آمدند که اتوبوس اول حامل کادرفنی و کادر پزشکی بود اتوبوس دوم هم بازیکنان را به ورزشگاه آورد.

بیشتر بازیکنان پرسپولیس در بدو ورود به ورزشگاه ماسک زده بودند.افشین پیروانی قبل از بازی مقابل خبرنگاران حاضر شد و به شدت به نحوه بلیت فروشی و همچنین قضاوت موعود بنیادی‌فر و ظرفیتی که به پرسپولیس برای بازی با سپاهان اختصاص یافته، اعتراض کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha