ثبت دومین شکست متوالی تراکتور با یک اشتباه مرگبار/ مس به جای خمس

تهران- ایرنا- مس رفسنجان با گل به خودی بازیکن تراکتور از سد پرشورها گذشت و موقتا به رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های تراکتور تبریز و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ روز شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در چارچوب هفته‌ بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میهمان موفق شد با یک گل به برتری برسد.

تک گل این دیدار به عجیب‌ترین شکل ممکن زده شد. هادی محمدی، مدافع باتجربه‌ تی‌تی‌ها که بازی با پرسپولیس را از دست داده بود تصمیم گرفت پاسی رو به عقب برای احسان مرادیان ارسال کند اما دروازه‌بان پرشورها جای خود را تغییر داده بود و پاس هادی مستقیم به دروازه رفت تا شاهد یک گل به خودی عجیب باشیم.

تراکتور تا پایان بازی صاحب موقعیت‌های بسیار خوبی برای جبران گل خورده شد اما به موفقیت نرسید. ضربه‌ برگردان مهدی هاشم‌نژاد به تیرک برخورد کرد و محمد عباس‌زاده نیز که از ابتدای نیمه‌ دوم به زمین آمد تک به تک را به بیرون زد.

با این نتیجه مس رفسنجان موفق شد همانند دیدار رفت تراکتور را با یک گل شکست دهد و با تجربه‌ی هشتمین برد این فصل ۳۷ امتیازی شود و تراکتور را پشت سر بگذارد و با تفاضل گل بهتر نسبت به گل‌گهر و یک بازی بیشتر در رده‌ چهارم جای بگیرد. پاکو خمس و شاگردانش نیز با متحمل شدن دومین باخت متوالی در امتیاز ۳۶ باقی مانده و یک پله سقوط کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha