موافقت وزارت بهداشت با تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال برای ۲ پروژه بیمارستانی در ایلام

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، مهران، ملکشاهی و هلیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تخصص ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه بیمارستان ملکشاهی و بیمارستان آموزشی رازی در ایلام موافقت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر بسطامی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: ۴۰ میلیارد ریال از این اعتبار برای بیمارستان ملکشاهی و ۶۰ میلیارد ریال نیز برای بیمارستان رازی از محل اعتبارات قانون بودجه ۱۴۰۱ در اسفندماه سال جاری تخصص یافته است.

وی افزود: این در حالی است که، مهرداد اسماعیلی مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در نامه ای از موافقت وزارت بهداشت با تامین اعتبار شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی صیدنظری شهرستان چرداول به منظور توسعه ارائه خدمات در این مرکز، استخدام ۲۴ نفر نیرو خبر داده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس این نامه افراد استخدامی شامل: پزشک، دندانپزشک، مراقبت سلامت دهان، پرستار، کارشناسان سلامت ناظر (بهداشت عمومی با گرایش بیماری ها)، علوم پزشکی (کارشناس یا کاردان)، رادیولوژی، فناوری اطلاعات سلامت (پذیرش)، تغذیه، سلامت روان، سرایدار و نگهبان هستند.

بسطامی اظهار داشت: تامین آمبولانس، تامین اعتبار هزینه‌های توسعه زیرساخت فیزیکی و تجهیز، به مبلغ حداقل ۲ تا ۲۵ میلیارد ریال و هزینه‌های نگهداری سالانه حداقل به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل منابع پایدار نیز تامین می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بسطامی نماینده ایلام پیش از این در جلسه‌ای که با حضور رییس سازمان املاک بنیاد مستضعفان و جمعی از مسئولین شهرستان ملکشاهی برگزار شده بود، از تامین اعتبار مورد نیاز جهت احداث بیمارستان شهرستان ملکشاهی به مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان و برگزاری مناقصه این بیمارستان خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha