۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۳۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85054934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های هفته پایانی کورس سوارکاری کشور در اهواز مشخص شدند

اهواز - ایرنا -هفته پایانی رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

حسین برون رییس هیات سوارکاری خوزستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در هفته پایانی کورس زمستانه سوارکاری کشور بیش از ۸۰ راس اسب از استان‌های مختلف کشور در ۹ کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی مسافت چهار کورس این رقابت‌ها را یک هزار و ۴۰۰ و پنج کورس را یک هزار و ۸۰۰ متر عنوان‌کرد و افزود: در کورس اول این پیکارها تگزاس ای اس، پرابلم وسام و برسام صحرایی اول تا سوم، در کورس دوم اسب های تلما نیسی، تارخ افرا گناوه و تروی کاردی اول تا سوم و در کورس سوم نیز اسب های پایدار ونوس، بیداد کرمی‌زاده و باراد حسانی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس چهارم این مسابقات اسب‌های تندر شکن پدیده، بوئینگ حسین آباد و آلبرنو مرمضی اول تا سوم، در کورس پنجم اسب‌های بنت الحمد، پاریس احمدی و پراد و سوسنگرد اول تا سوم و در کورس ششم نیز اسب های پریاس نظام، یوزپلنگ بامیان و پنج تیرشاپورخواست مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در کورس هفتم مسابقات اسرار حکیم یزد، پارکوعکام و بالاچ مقام اول تا سوم، در کورس هشتم نیز اسب های یاسر السادات، ابلیس شهاب و باروت سادات اول تا سوم و در گورس نهم نیز اسب‌های تارا، پلنگ بویر احمد و پنج تیر مدائن مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

برون با بیان اینکه مسابقات در پیست نیرو اهواز با رعایت نکات ایمنی برگزار شد افزود: بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم این مسابقات اهدا شد.

وی در پایان افزود: مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و شرکت کنندگان از میزبانی خوزستان ابراز رضایت داشتند.

مسابقات کورس زمستانه کشور همه ساله بهمن و اسفندماه در اهواز برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha