۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 85055019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منظمی:رویداد بین‌المللی نوروز فرصت مناسبی برای بانوان ایران است

تهران- ایرنا- سرپرست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری رویدادهای مختص بانوان زمینه را جهت بالابردن توانایی‌ها و تجربه‌های ورزشی آنان فراهم می‌کند و فرصت مناسبی برای حضور بانوان در میادین بین‌المللی است.

به گزارش ایرنا، مریم منظمی ضمن اشاره به برگزاری نخستین رویداد بین‌المللی نوروز، اظهار داشت: فوتسال یکی از ۹ رشته شرکت کننده در این رویداد بین‌المللی است که طبق مکاتبات انجام شده بنا شد تیم‌های ملی فوتسال کشورهای روسیه و تایلند نیز در این مسابقات حضور داشته باشند که تیم تایلند در تهیه بلیط بدلیل حجم بالای سفرها در پایان سال با مشکل مواجه شد و نتوانست در این دوره از مسابقات حضور یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور تیم ملی روسیه و تیم ملی ایران در قالب تیم‌های الف و ب در ۳ روز برگزار خواهد شد، گفت: روز اول مسابقات مابین تیم‌های روسیه و ایران(ب) برگزار شد که این دیدار با کسب نتیجه ۳ بر یک به نفع تیم روسیه به پایان رسید و روز دوم رقابت مابین تیم‌های الف و ب ایران و روز آخر تیم روسیه و ایران( الف) با یکدیگر دیدار خواهند داشت. امیدوارم تیم فوتسال دختران ایران با کسب بهترین نتیجه برنده این رقابت‌ها شوند.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این رویداد بین‌المللی و استقبال تیم‌های ملی فوتسال از این تورنمنت یادآور شد: برگزاری رویدادهای مختص بانوان علاوه بر اینکه زمینه را جهت بالابردن توانایی‌ها و تجربه‌های ورزشی بانوان ورزشکار را فراهم می‌کند فرصت مناسبی برای حضور بانوان بیشتری در میادین بین‌المللی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha