۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۸
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85055175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام عرین الأسود به صهیونیست‌ها: همه جا در کمینتان هستیم

تهران-ایرنا- گروه مقاومتی "عرین الاسود" (بیشه شیران) در واکنش به شهادت سه جوان فلسطینی به دست صهیونیست‌ها در نابلس تاکید کرد که نیروهای این گروه از این پس در هر مکانی در کمین صهیونیست‌ها خواهند بود و انتقام شهدا را خواهند گرفت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فلسطین الیوم، در بیانیه این گروه خطاب به صهیونیست‌ها آمده است: برای موج جدید عملیات‌های نیروهای عرین الاسود آماده شوید.

این بیانیه خاطرنشان کرد: خون‌های ریخته شده در نابلس، جنین و تمامی سرزمین‌های اشغالی فقط و فقط پافشاری و اصرار ما برای ادامه راه پیروزی و آزادسازی فلسطین را بیشتر خواهد کرد.

گروه مقاومتی عرین الاسود تاکید دارد: پیام ما به دشمن صهیونیستی این است که این جنایت و به شهادت رساندن نیروهای ما حامل پیام دیگری برای شماست تا یک بار دیگر به شما اطمینان دهیم که عرین الاسود همه جا و در هر مکان در تعقیب شماست.

این بیانیه اضافه کرد: خواهید دید که نیروهای ما حتی در زیر سنگ‌ها و در پشت درختان در سراسر سرزمین‌های اشغالی در کمین شما هستند و از آسمان بر سرتان فرود خواهند آمد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه اعلام کرد که سه جوان فلسطینی را شنبه شب در درگیری در نزدیک چهار راه «جیت» در شهر نابلس به شهادت رسانده است.

به نوشته سایت صهیونیستی «واللا»، نیروهایی از تیپ «گولانی» ارتش رژیم صهیونیستی به سمت جوانان فلسطینی در نزدیک یک پست ایست و بازرسی خود در نزدیک شهرک صهیونیست نشین «کدومیم» در حوالی چهار راه جیت آتش گشودند که به شهادت سه نفر و بازداشت یک نفر دیگر منجر شد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha