۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85055180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بساط کردن دستفروشان در مرکز ورامین ممنوع است

۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰
کد خبر: 85055180
بساط کردن دستفروشان در مرکز ورامین ممنوع است

ورامین- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری ورامین گفت: با اجرای طرح ساماندهی دستفروشان، بساط کردن این افراد در مرکز شهرستان ورامین و حاشیه خیابان‌های اصلی این شهر ممنوع است و دستفروشان باید در محل تعیین شده نسبت به کسب و کار اقدام کنند.

مجتبی نظری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف شهرداری به ویژه در ایام پایانی سال که مردم برای تهیه مایحتاج عمومی، به مراکز خرید مراجعه می‌کنند، جلوگیری از سد معابر و پهن کردن بساط دستفروشی در محل تردد شهروندان و حاشیه خیابان‌ها است تا از بروز ترافیک و ایجاد مشکل برای کسبه جلوگیری شود.

وی گفت: با توجه به این که افرادی که مبادرت به دستفروشی می‌کنند نیز باید برای امرار معاش، به کار و تلاش مشغول باشند، کارگروهی متشکل از اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، پلیس راهور و شهرداری تشکیل شد تا در خصوص ساماندهی دستفروشان، اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این کارگروه، ضلع جنوبی مسجد جامع تاریخی ورامین برای استقرار دستفروشان، از ۱۵ اسفند تعیین شده ولی با توجه به این که روزهای پایانی و منتهی به تحویل سال دستفروشان اقدام به فروش کالاهای خود می‌کنند، این مکان در این ایام پذیرای آنان است.

معاون خدمات شهری شهرداری ورامین گفت: استقرار دستفروشان در این مکان کاملا رایگان است و هیچ وجهی از افراد برای حضور در محل ساماندهی دریافت نمی‌شود.

وی افزود: طی روزهای اخیر، گشت‌های سد معبر شهرداری با حضور در مناطق مختلف از جمله مرکز شهرستان ورامین، نسبت به پاکسازی خیابان‌ها و معابر اقدام کرده و تا کنون هیچ دستفروشی در معابر، پیاده‌روها و میادین شهر بساط پهن نکند.

نظری گفت: پهن کردن بساط دستفروشی در مرکز ورامین، خیابان‌های شهید بهشتی، مسجد جامع، ۱۵ خرداد، شهدا و آیت الله طالقانی ممنوع است و مغازه‌داران نیز از قراردادن اجناس خود خارج از محل فروشگاه پرهیز کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha