۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85422608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شور و اشتیاق مردم ورامین برای ورود به سال جدید

۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبر: 85422608
شور و اشتیاق مردم ورامین برای ورود به سال جدید

ورامین – ایرنا – در فاصله یک روز مانده به آغاز سال جدید، هزاران نفر از مردم ورامین با شور و اشتیاق خود را به مرکز این شهرستان رساندند تا در ساعات باقیمانده از سال، مایحتاح خود را تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازار شهر ورامین مملو از جمعیتی است که مشغول خرید موادخوراکی، آجیل، پوشاک و بسیاری از کالاهای مصرفی هستند و ازدحام جمعیت در شب گذشته به حدی بود که شب گذشته بازار شهر تا صبح بیدار بود و کسبه مشغول عرضه کالاها و اقلام موردنیاز مشتریان خود بودند.

با وجود آن که شهرداری ورامین نسبت به ساماندهی دستفروشان اقدام کرده و مکان مناسبی را در اختیار آن ها قرار داده بود ولی، از شب گذشته دستفروشان با حضور در خیابان ها و معابر اصلی ورامین، شهر را به طور کامل در اختیار خود قرار گرفتند و پلیس راهور نیز با مسدود کردن خیابان شهدا، عملا مرکز شهرستان به بازاری بزرگ برای مردم تبدیل شد.

حضور هزاران نفر از مردمی که برای خرید کالاهای مورد نیاز خود، مرکز ورامین را انتخاب کرده‌اند، صحنه‌هایی از شور و نشاط جامعه برای ورود به سال جدید را به تصویر کشید و هر کس تلاش دارد تا در آخرین ساعات باقیمانده از سال، وسایل مورد نیاز خود را با قیمتی پائین‌تر تهیه کنند.

شب گذشته ورامین نخوابید و بسیاری از دستفروشان برای آن که فضای مورد نیاز پهن کردن بساط را از دست ندهند، در همان خیابان‌ها ماندند و شب را در کنار بساط فروش خود سر کردند.
بسیاری از این افراد از دیگر شهرهای کشور برای فروش کالاهای خود به ورامین آمده اند.

قیمت پائین اجناس ارائه شده از سوی دستفروشان ، بسیاری از مردم را به خود جلب کرده و کمتر مشتری به سراغ مغازه داران می روند.

پیاده رو و خیابان های شهدا حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان امام (ره)، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان طالقانی و خیابان مسجد جامع ورامین از ساعات اولیه صبح تا ساعات پایانی شب مملو از دستفروشانی است که ترافیک را قفل کرده اند چرا که مردم مجبورند برای تردد ، از وسط خیابان عبور کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha