۲ حادثه تصادف در خراسان رضوی هشت مصدوم بر جا گذاشت

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ حادثه تصادف در محورهای سرخس- مشهد و نیشابور به مشهد خراسان رضوی، هشت مجروح بر جا گذاشت.

محمد علیشاهی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براثر برخورد یک دستگاه تریلی و یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور سرخس به مشهد در گردنه مزداوند، پنج نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: این حادثه ساعت ۲۰:۲۰ امشب رخ داد و برای امداد رسانی به مجروحان یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

علیشاهی ادامه داد: یک نفر از مصدومان در محل حادثه به صورت سرپایی درمان و چهار مصدوم دیگر به بیمارستان لقمان حکیم سرخس منتقل شدند.

برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در نیشابور

جانشین سرپرست حوادث شهرستان های نیشابور،فیروزه و زبرخان نیز در خصوص حادثه دوم به خبرنگار ایرنا گفت: برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با گاردریل در محور فیروزه نیشابور سه مصدوم برجا گذاشت.

سید حمید حسینی افزود: برای امداد رسانی این حادثه که حوالی ساعت ۱۹:۳۰ رخ داد، آمبولانس پایگاه فیروزه به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان آموزشی،پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با داشتن ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس- آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات و تحت پوشش داشتن سه شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور و زائران حرم امام رضا (ع) است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha