مدیرعامل هلال احمر اصفهان از ایرنا بازدید کرد

اصفهان- ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان روز دوشنبه از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدنوید متقی مدیرعامل را مهدی ردانی مدیر روابط عمومی و مجتبی رضایی کارشناس روابط عمومی این نهاد در این بازدید همراهی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان روز دوشنبه در جریان این بازدید گفت: برای نوروز امسال همچون سال‌های گذشته اقدام و فعالیت جدی و گسترده خواهیم داشت.

متقی ادامه داد: برای ایام پیش رو ۴۵ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و ۱۶ پایگاه راهنمای مسافران نوروزی در ورودی‌های مختلف استان با مشارکت نیروهای داوطلب و جوان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: ۶۰ تا ۷۰ درصد از حوادث رانندگی در ۳۵ کیلومتری شهرها و مقاصد رخ می‌دهد که پایگاه های ما می‌تواند رانندگان را برای دقایقی هم شده از خودرو پیاده کند که برای سلامت آنان مفید خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان افزود: این نهاد در تعطیلات پیش رو آماده خدمت رسانی خواهد بود و تعطیلی نخواهد داشت تا مسافران نوروزی و گردشگران شرایط مناسبی را داشته باشند.

وی اظهارداشت: خدمات هلال احمر در طول ایام سال نو فقط به امداد و نجات خلاصه نمی شود بلکه انواع خدمات فرهنگی، گردشگری، پزشکی و مشاوره را در بر می‌گیرد.

متقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح هلال رحمت گفت: در قالب این طرح هر نوع اقدام خیرخواهانه نقدی، غیرنقدی و خدماتی جلب و برای نیازمندان اختصاص داده می‌شود.

به گزارش ایرنا استان اصفهان اکنون سه هزار و ۸۷۵ نجاتگر و امدادگر، ۲۳ هزار عضو جوان و ۱۵ هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که یک هزار و ۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است و از جمله کانون‌های اصلی سفرهای نوروزی به شمار می‌رود.

مدیرعامل هلال احمر اصفهان از ایرنا بازدید کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha